یک پنجم ناوگان اتوبوسرانی شیراز نوسازی می شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۲:۵۵
کد خبر: ۷۶۲۶۷۱
یک پنجم ناوگان اتوبوسرانی شیراز نوسازی می شود
به همت شهرداری شیراز، با ورود ۱۸۵ دستگاه اتوبوس جدید، بیست درصد از کل ناوگان اتوبوسرانی شیراز نوسازی می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اظهارداشت: با ورود ۱۸۵ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل و نقل عمومی شیراز، یک پنجم ناوگان اتوبوسرانی شیراز نوسازی می شود.
مهندس حمیدرضا ناصری با بیان این مطلب که در حال حاضر قریب به هزار دستگاه اتوبوس در شیراز فعال است، گفت: از این تعداد، ۴۸۰ دستگاه اتوبوس نیاز به نوسازی دارند که اتوبوس های جدید در چرخه حمل و نقل جایگزین اتوبوس های فرسوده می شوند.
وی هدف شهرداری شیراز را تقویت زیرساخت های حمل و نقل عمومی و ارایه خدمات بهتر برای ترغیب شهروندان به استفاده کمتر از خودروهای شخصی دانست و افزود: در این راستا علاوه بر توسعه سیستم های نوین حمل و نقل عمومی، با برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد اتوبوس های فعال در ناوگان اتوبوسرانی به یک هزار و ۵۰۰ عدد می رسد.
لازم به ذکر است که این اتوبوس ها طی آیینی در روز پنجشنبه 19 مهرماه با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهری رونمایی و وارد چرخه حمل و نقل عمومی شیراز می شوند.
براساس این گزارش، روزانه بیش از چهارصد هزار نفر از ناوگان اتوبوسرانی شیراز استفاده می کنند که با نوسازی بخشی از این ناوگان انتظار می رود تعداد بیشتری از شهروندان برای تردد در سطح شهر از اتوبوس استفاده کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز