۹۸کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس آباده و اصفهان کشف شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۳:۳۸
کد خبر: ۷۷۷۰۰۱
۹۸کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس آباده و اصفهان کشف شد
فرمانده انتظامی آباده از کشف 98 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبازره با مواد مخدر این شهرستان و استان اصفهان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "طهماسب سمائی" اظهارداشت:در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و تعامل بین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آباده و اصفهان، مأموران از تردد یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر مطلع شدند.
این مقام انتظامی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در محور آباده-اصفهان شناسایی شد.
سرهنگ سمائی تصریح کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و ماموران موفق شدند در بازرسی از آن، میزان 98 کیلوگرم تریاک کشف و راننده را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی آباده با اشاره به اینکه در این خصوص یک دستگاه پژو 405 با دو سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد، تصریح کرد: متهمان تحویل مراجع قضائی و از ان طریق روانه زندان شدند.
سرهنگ سمائی عنوان داشت: نیروی انتظامی شهرستان آباده با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط ، اجازه نمی دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز