نسیم قانون منع به کارگیری بازنشستگان به فرمانداری شیراز وزید / فرماندار شیراز جوان شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۵۴:۱۶
کد خبر: ۷۷۷۴۶۱
نسیم قانون منع به کارگیری بازنشستگان به فرمانداری شیراز وزید / فرماندار شیراز جوان شد
نسیم قانون جوانگرایی و منع به کارگیری بازنشستگان به فرمانداری شیراز وزید و آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با حضور مسئولان استان فارس و شهر شیراز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، به دنبال پایان خدمت بر اساس اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان حیدر عالیشوندی، فرماندار سابق شهرستان شیراز، طی مراسمی اسفندیار احمدی‌منش به عنوان سرپرست فرمانداری در این شهرستان معرفی شد.
در این آیین سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: هنر یک مدیر این است که قدرت پیش‌بینی و پیشگیری داشته باشد وگرنه کارهای دیگر آن‌چنان سخت نیست.
احمد احمدی زاده افزود: مدیر باید کاری کند که مردم اذیت نشده و در پیچ‌وخم‌های اداری و آئین‌نامه‌ای گرفتار نشوند.
وی ادامه داد: مردم به ما ثابت کرده‌اند که همیشه پای نظام ایستاده‌اند؛ نمونه‌اش هم در راهپیمایی 13 آبان مشاهده کردیم که هر چه تهدیدات دشمن بیشتر شد، حضور مردم نیز افزایش یافت؛ بنابراین باید به چنین مردمی خدمت کرد.
این مقام مسؤول همچنین گفت: ایران عزیز امروز در امن‌ترین شرایط است و در دنیا حرف نخست را می‌زنیم و توسعه نیز بر بستر امنیت شکل خواهد گرفت که قدر این مسئله را باید دانست.
سرپرست جدید فرمانداری شیراز نیز در سخنانی اظهار داشت: شهر شیراز نیازمند نگاه و نگرشی تازه در تمام زمینه‌ها است و اگر ادعا داریم فارس همیشه در قله بوده، باید بسیجی وار وارد عمل شده و کمبودها را برطرف کنیم.
اسفندیار احمدی منش با بیان اینکه در جلسه شورای اداری ریز برنامه‌هایش را اعلام خواهد کرد، افزود: بنده فرماندار دولت تدبیر و امید هستم و مجری سیاست‌های کلان نظام و دولت؛ یا مسؤولیتی را نپذیرفته و یا اگر پذیرفتم، خودم و همکاران بنده باید 100 درصد، آماده خدمت باشیم چراکه به مردم مدیون هستیم و برای آن‌ها باید سنگ تمام گذاشت.
فرماندار سابق پاسارگاد ادامه داد: اعتقاد بنده این است، فرماندار باید دارای اختیاراتی باشد تا بتواند شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... شهر را حداقل یک رتبه افزایش دهد و اگر قرار است که اختیار کافی نباشد، از همان استانداری یک نفر اینجا را اداره خواهد کرد و نیازی به فرماندار نیست.
احمدی منش در پایان گفت: طول خدمت مهم نیست و عرض خدمت مهم است و تلاش بنده نیز این است که تا پایان دوره مسؤولیتم، تنها به کیفیت کار بیندیشم حال چه یک ماه باشد، چه تا پایان دولت تدبیر و امید در سال 1400.
فرماندار سابق شهرستان شیراز نیز در این آیین با ابراز خرسندی از واگذاری مسئولیت، گفت: طی مدت تصدی مسئولیت فرمانداری از حقوق مردم دفاع کردم و به آنها بدهکار نیستم. 
حیدر عالیشوندی با بیان اینکه طی چهار سال تلاش کردیم تا جایگاه فرمانداری شهرستان شیراز ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: سه انتخابات را با سخت‌ترین شرایط بدون بروز کوچکترین مشکل سپری کردیم . 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یکی از امن‌ترین کشورها نه تنها در خاورمیانه که در جهان است، عنوان کرد: همه دنیا میخواهند امنیت ما را خراب کنند اما احساس امنیت در همه جای کشور هویداست . 
فرماندار سابق شیراز در پایان نیز با قرائت متنی ضمن خداحافظی از مردم و اظهار خوشحالی از انتخاب احمدی منش به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری، اظهار داشت: تنها 2 درخواست از مردم و همکاران دارم؛ اینکه حلالم کنید و دیگر آنکه از دعای خیر فراموشم نکنید.
در پایان این آئین، با اهدای لوح تقدیری از سوی استاندار فارس، از حیدر عالیشوندی فرماندار سابق شیراز تقدیر به عمل آمد و اسفندیار احمدی منش نیز به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شیراز معرفی شد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز