توسعه قابلیت‌های پرتال شرکت توزیع برق شیراز

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۴:۴۲
کد خبر: ۷۸۳۱۴۹
توسعه قابلیت‌های پرتال شرکت توزیع برق شیراز
مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین توزیع برق شیراز گفت: با تلاش همکاران، قابلیت‌های پرتال این شرکت خصوصا در قسمت خدمات مشترکین، توسعه یافته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،غلامرضا ذنوبی گفت: با توسعه قابلیت‌های پرتال توزیع برق شیراز، قابلیت صدور قبض افزایش بستانکاری اشتراک برق، ایجاد شده است.
وی بیان کرد: این قابلیت امکانی فراهم می کند که مشترک برق از قطع انشعاب ناشی از پرداخت نشدن هزینه به دلایل مختلف نظیر تخلیه محل، مسافرت طولانی و .... ممانعت کند.
مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین توزیع برق شیراز گفت: با استفاده از این قابلیت مشترکانی که قصد مسافرت طولانی مدت یا تخلیه محل سکونت یا کار خود را دارند یا مشترکانی که پرداخت قبوض را فراموش می کنند، امکان دریافت قبض افزایش بستانکاری را خواهند داشت.
ذنوبی با تصریح اینکه ممانعت از قطع انشعاب و هزینه های ناشی از اتصال مجدد، مهمترین تاثیر ایجاد این زیرساخت محسوب می شود، گفت: مشترکان می توانند از طریق زیرساخت اینترنتی و از هر محلی با ورود به پرتال شرکت توزیع برق شیراز، قبض مورد درخواست را دریافت و مبلغ آن را پرداخت کنند.
وی  گفت: دفاتر پیشخوان دولت نیز با استفاده از همین قابلیت قادر به دسترسی به امکان گفته شده و صدور قبض مورد نظر خواهند بود.
مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین توزیع برق شیراز یادآور شد: این قابلیت در قسمت خدمات غیر حضوری مشترکین پیش بینی شده و زمینه بهبود روش ها و توسعه خدمات غیر حضوری و رفع تمام تبعات آن را فراهم خواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز