مدیر کل میراث فرهنگی فارس خبر داد:

شیراز میزبان دهمین نمایشگاه گردشگری بزرگ پارس / حضور آژانس های ۶ کشور در نمایشگاه

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰:۱۸
کد خبر: ۷۸۵۶۳۱
شیراز میزبان دهمین نمایشگاه گردشگری بزرگ پارس / حضور آژانس های ۶ کشور در نمایشگاه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس از 21 الی 24 آذر ماه در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، مصیب امیری در نشست خبری اعلام برنامه های دهمین نمایشگاه گردشگری استان فارس گفت: توجه به محور ساسانی و سرمایه گذاری در بخش گردشگری نیز از دیگر محورهای مد نظر در این نمایشگاه است.
امیری ادامه داد: نشست های علمی و تخصصی در چهار محور ساسانی، هتل داری، اقتصاد گردشگری و استراتژی رفتار پیشرفته با نگرش استراتژی بازاریابی برگزار می شود.
وی ادامه داد: 6 آژانس از کشورهای ترکیه، سنگاپور، امارات، عمان، اندونزی و هند و ادارات کل استانهای تهران، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مرکزی، خراسان رضوی، اصفهان و سمنان و منطقه آزاد چابهار نیز حضور دارند.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس افزود: ۳۰ نماینده مجلس برای بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که در کنار نمایندگان فارس قرار خواهند گرفت تا مباحث و مشکلات مربوط به گردشگری در بحث قانونگذاری با آنان مطرح شود.
نمایشگاه پارس یک اتفاق مهم در حوزه گردشگری سلامت
مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در گردشگری سلامت نیز در این نشست خبری گفت: گردشگری سلامت همواره باید در اولویت قرار گیرد و برای اولین بار در کشور یک اتفاق مهم در حوزه گردشگری سلامت به وقوع می پیوندد.
امید حقیقت بیان کرد: با توجه به اینکه گردشگری سلامت سال ها در کشمکش بین بخش سلامت و گردشگری بوده است این اتفاق مهم و مبارکی است که قرار است برای اولین بار وزارت بهداشت و درمان با حضور بیش از ۲۳ بیمارستان بزرگ کشور در نمایشگاه حاضر شود.
وی ادامه داد: 11 بیمارستان از تهران، 4 بیمارستان از مشهد، پنج بیمارستان از شیراز، 3 بیمارستان از اهواز از در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که این نشان می دهد از چهارگوشه کشورمان بیمارستان ها حضور می یابند تا داشته های خود را به نمایش بگذارند. 
حقیقت افزود: انجمن های علمی، نظام پزشکی و... در نمایشگاه حاضر هستند اما اگر امکانات لازم وجود داشت به طور حتم گروه های بیشتری در شیراز حاضر می شدند.
وی یادآور شد: استان فارس در بحث توریست سلامت دارای رتبه برتر کشور است و هر گردشگری سلامت تا ۵ هزار دلار ارز به همراه خود وارد کشور می کند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز