پرداخت بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان فارس در ۹ ماهه نخست امسال

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۶:۴۴
کد خبر: ۷۸۹۰۸۴
مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری، بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان فارسی پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد بذرافشان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف افزایش مشارکت نیک اندیشان در امر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تاسیس شده است، گفت: یکی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مدد جویان و اقشار آسیب پذیر است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۷ باجه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان وجود دارد، افزود: از ویژگی‌های صندوق قرض الحسنه امدادولایت می‌توان به اخذ حداقل ضمانت، پرداخت قرض الحسنه از محل سپرده ویژه خیران و اتصال به شبکه شتاب اشاره کرد.
بذرافشان با بیان اینکه ۴۳۰ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال تسهیلات از منابع کمیته امداد و سپرده‌های خیران در سال جاری به مددجویان و اقشار آسیب پذیر پرداخت شده است، ادامه داد: این میزان تسهیلات به ۸ هزار و ۷۸۶ نفر پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد فارس اظهار کرد: همچنین با توجه به تفاهم نامه و همکاری بین صندوق امداد ولایت و بانک مهر ایران، مبلغ ۹۳ میلیارد ریال به تعداد ۲ هزار و ۱۲۲ فقره تسهیلات کارگشایی، ودیعه مسکن و اشتغال پرداخت شده است.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۶ هزار و ۸۱۴ فقره تسهیلات کارگشایی به میزان ۲۱۱ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال، تعداد یک هزار و ۳۰۶ فقره تسهیلات خودکفایی به میزان ۱۶۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، ۶۶۶ فقره تسهیلات خرید و ودیعه مسکن با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال به مدجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به استقبال عمومی ویژه خیرین از صندوق امداد ولایت، افزود: در حال حاضر تعداد ۲۰۸ هزار و ۸۱۳ فقره حساب اشخاص حقیقی و حقوقی نزد صندوق افتتاح شده است.
مدیر کل امداد فارس تصریح کرد: تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، پرداخت بدهی، کمک معیشت، بازسازی مسکن و ... و تسهیلات اشتغال به منظور توانمند سازی و ایجاد اشتغال در سرفصل‌های کشاورزی، دامداری، قالیبافی و. پرداخت شده است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز