بهره‌مندی بیش از ۴ هزار کودک دارای سوءتغذیه از سبد غذایی

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۸۹۰۸۵
بهره‌مندی بیش از ۴ هزار کودک دارای سوءتغذیه از سبد غذایی
از ابتدای امسال تا کنون ۴ هزار و ۸۳۸ کودک استان فارس دچار سوءتغذیه از سبد غذایی بهره‌مند شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، بهروز مهربانیان قائم مقام امداد خمینی (ره) فارس گفت: طرح کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال باهدف بهبود سلامت این افراد در میان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند، افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۴ هزار و ۸۳۸ کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد فارس را دریافت کردند.
مهربانیان با اشاره به اینکه تهیه سبد‌های حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه صورت می‌گیرد، گفت: ارزش هر سبد غذایی ۹۲ هزارتومان است و در ۶ ماه نخست امسال، ۲۶ میلیارد و ۷۰۵ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بین کودکان نیازمند مشمول طرح توزیع شده است.
قائم مقام امداد فارس تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای کمک به سوء تغذیه بیماران خاص و صعب العلاج،۳ درصد از درآمد محلی را به گروه‌های خاص با اولویت بیماران سرطانی و سایر بیماری‌های صعب العلاج اختصاص داده است که تاکنون هزار و ۷۱۰ بیمار در استان از این خدمات بهره‌مند شده اند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز