معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس:

افزایش حضور جوانان در مشارکت های اجتماعی ضروری است

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۰۱۳۷۲
افزایش حضور جوانان در مشارکت های اجتماعی ضروری است
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس با اشاره به نیاز کشور به توسعه اجتماعی گفت: افزایش حضور جوانان در مشارکت های اجتماعی ضروری است تا بدین وسیله گام های موثرتری درراستای رشد و توسعه کشور دربخش های مختلف برداشته شود.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، علی رضایی در اولین نشست هم اندیشی و دانش افزایی مشاورین  جوان ادارات آموزش و پرورش استان فارس با موضوع مشارکت های اجتماعی  و فعالیت های دواطلبانه جوانان که پنجشنبه 27 بهمن به میزبانی اداره ورزش و جوانان استان فارس برگزارشد، اظهارداشت: با وجود تاکید های صورت گرفته در قرآن و احادیث ائمه اطهار مبنی برفعالیت های مشارکتی متاسفانه در کشور ما  کار دسته جمعی  و مشارکتی در تربیت کودکان و خانواده نقش پررنگی نداشته است.
وی ادامه داد: ما  کودکان را به گونه ای تربیت  نکرده ایم که بتوانند  در فعالیت های گروهی همکاری کنند و به واقع هرکجا نیاز به مشارکت است  فعالیت های ما ضعیف تر می باشد.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس با تاکید بر کاهش سرمایه های اجتماعی ، عنوان کرد: امروزه شاهد عدم توسعه اجتماعی در شهرهای بزرگ هستیم که این موضوع باعث افت کشور شده و مشکلات عدیده ای را به همراه آورده است.
رضایی تصریح کرد: انجام فعالیت ها در بستر و بدنه آموزش و پرورش به واقع با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود ودرهمین راستا برای افزایش مشارکت اجتماعی جوانان در استان فارس کمک مشاورین جوان ادارات آموزش و پرورش استان لازم است.
وی باتاکید براینکه روند تشکیل سازمان های مردم نهاد  جوان به گونه ای است که است که می توانید  از مشارکت دانش آموزان استفاده کنید ، ابرازداشت: برای گسترش توسعه اجتماعی و موفقیت در مسیر مشارکت های اجتماعی باید همه دست به دست هم دهیم تا نتیجه دلخواه کسب شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس خاطر نشان کرد: لازم است دانش آموزان را تشویق کنیم که عضو سازمان مردم نهاد شوند تا در آینده به افرادی موفق و توانمند برای تحقق اهداف کشور تبدیل شوند.
دراین همایش مشاورین جوان ادارات آموزش و پرورش استان فارس سوالات خود درخصوص مشارکت های اجتماعی  و فعالیت های دواطلبانه جوانان را مطرح کردند و معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس به آنها پاسخ داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز