مدیر عامل شرکت آبفا فارس اعلام کرد؛

بهره برداری از ۹ طرح و پروژه ی آب و فاضلاب در ۷ شهر استان فارس در دهه فجر

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۹:۲۷
کد خبر: ۸۰۸۲۶۷
بهره برداری از ۹ طرح و پروژه ی آب و فاضلاب در ۷ شهر استان فارس در دهه فجر
مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس طی گفتگویی طرح ها و پروژه های آب و فاضلاب آماده ی بهره برداری این شرکت در چهلمین سالگرد فجر شکوهمند انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، محمد علی قلندری همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد فجر شکوهمند انقلاب اسلامی از بهره برداری از 9 طرح و پروژه آب و فاضلاب این شرکت خبر داد و اظهار کرد: دهه ی مبارک فجر یادآور حماسه سازی و ایثارگری مردان آزاده ای است که همسو با اندیشه های رهبری روشنگر و مبارز ، به حق جویی و حق طلبی پرداختند و بر سایه ی شوم استعمار و استکبار زبون تاختند تا بار دیگر انوار حیاط بخش آزادی از مشرق زمین، بر چهره ی زمین و زمینیان بتابد. 

قلندری بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان فارس در راستای رسالت خطیر خود که همانا تهیه و توزیع آب شرب سالم، اجرا و بهره برداری از تأسیسات فاضلاب در شهرهای استان فارس می باشد و  اینبار به بهانه ی  فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران 9 طرح و پروژه ی آب و فاضلاب را در 7 شهر استان با اعتباری بالغ بر 532  میلیارد ریال  به بهره برداری می رساند.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی بخشی از شبکه ی جمع آوری فاضلاب شهر داراب به طول 5/6 کیلومتر با برآورد اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال آغاز خواهد شد. 
وی تصریح نمود : طبق روال هر ساله در این ایام الهی، دستگاهها به بیان گزارش فعالیت های خود و ارائه ی دستاوردهای جدید در راستای نهضت خدمت رسانی بی منت به مردم می پردازند که در همین گذر شرکت آبفا استان فارس نیز با بهره برداری از 9 طرح و پروژه ی آب و فاضلاب در 7  شهر استان، این دهه ی آسمانی را جشن خواهد گرفت.
قلندری ادامه داد: شرکت آبفا استان فارس در این ایام ا... و در راستای رسالت خود ،از یک باب تصفیه خانه ی فاضلاب با ظرفیت تصفیه به میزان 7600 متر مکعب در شبانه روز همراه با 67 کیلومتر خط انتقال و شبکه های اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب، 5 حلقه چاه آب شرب ، بیش از 15100 متر خط انتقال آب، بیش از 8400 متر اصلاح شبکه ی توزیع آب شرب، در شهرهای خرامه ، فراشبند، گراش، کازرون، مصیری، استهبان، نورآباد  با صرف اعتباری بالغ بر532  میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رساند.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از 21 هزار و 600 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد که امیدوارم این خدمت اندک مورد قبول و رضایت خداوند و مردم شایسته ی این استان قرار گیرد.
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب ایران اسلامی  به مهمترین دستاورد های شرکت آبفا استان فارس پس از پیروزی انقلاب و  تأسیس این شرکت پرداخت و گفت: از منظر آمار ، این شرکت در زمان تشکیل(1371) 29 شهر استان فارس را با جمعیتی حدود 884 هزار نفر تحت پوشش خدمات آبرسانی شهری قرار می داد که با توسعه خدمات خود هم اکنون این تعداد به 82 شهر با جمعیتی برابر با یک میلیون و 883 هزار نفر رسیده است.در نگاهی مقایسه ای این شرکت در آغاز فعالیت خود با در اختیار داشتن 127 حلقه چاه آب شرب ، 362 کیلومتر خط انتقال ، 2390 کیلومتر شبکه ی توزیع آب، 63500 مترمکعب مخزن ذخیره ی آب، 100 کیلومتر خط انتقال و شبکه ی جمع آوری فاضلاب و بدون در اختیار داشتن تصفیه خانه فاضلاب رسالت خدمت رسانی به 191 هزار و 420 مشترک آب و 3500 مشترک فاضلاب را بر عهده داشت.شرکت آبفا استان فارس بعد از تأسیس با به کارگیری دانش فنی کارشناسان و متخصصان خود در حوزه ی آب و فاضلاب و با بهره مندی از اعتبارات تخصیص یافته اقدام به توسعه ی خدمات خود در استان نمود که طی آخرین آمار این شرکت در سال 1397 با در اختیار داشتن 417 حلقه چاه آب شرب،2329 کیلومتر خط انتقال ، 7015 کیلومتر شبکه ی توزیع آب شهری ،569500 متر مکعب مخزن ذخیره ی آب شرب، 13 واحد آزمایشگاه کنترل کیفی آب، 8 دستگاه آب شیرین کن،  917 کیلومتر خط انتقال و شبکه ی جمع آوری فاضلاب و 6 تصفیه خانه ی فاضلاب فعال با ظرفیت مجموع 60000 مترمکعب در شبانه روز در حال خدمات دهی به 696 هزار و 158 مشترک آب و 50 هزار و 212 مشترک فاضلاب می باشد.
وی اظهار کرد: این شرکت هم اکنون در حوزه ی آب دارای 35 پروژه ی در حال اجرا و در بخش فاضلاب دارای 12 طرح در دست اقدام می باشد که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم بتوانیم این طرح و پروژه ها را به سرانجام برسانیم.
قلندری تاکید کرد: شرکت آبفا استان فارس در سنوات اخیر بیش از 123 طرح و پروژه ی آبرسانی را اجرا و در مدار بهره برداری قرار داده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز