برگزاری نهمین دوره مسابقات ملی خلاقیت دانش‌آموزی ابن‌سینا

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۹:۱۴
کد خبر: ۸۱۵۶۳۴
برگزاری نهمین دوره مسابقات ملی خلاقیت دانش‌آموزی ابن‌سینا
نهمین دوره مسابقات ملی خلاقیت دانش‌آموزی ابن‌سینا به میزبانی شیراز از 8 تا 10 اسفندماه برگزار می‌شود.
دبیر موسسه مردم نهاد کاشفان استعداد، پرورشگران اندیشه در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: این مسابقات ویژه دانش‌آموزان پایه 9 تا 12 است که  شرکت کنندگان از سراسر کشور در این رخداد شرکت می‌کنند. 
 صدرا ولیئی ادامه داد: این رقابت ها، که بزرگترین مسابقه خلاقیت محور کشور است در دبیرستان احسان  برگزار می شود و آیین اختتامیه  در سالن سینا و صدرا اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه  این مسابقه از سال 89 و از 20 مدرسه شیراز آغاز شد و در هشت سال به 15 استان کشور گسترش یافته است، عنوان کرد: در این مسابقات دانش‌آموزان به صورت گروه‌های سه نفره در مراحل مجازی و حضوری مسابقات خلاقیت ابن سینا شرکت می‌کنند تا در محیطی متفاوت خلاق باشند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.
دبیر موسسه مردم نهاد کاشفان استعداد، پرورشگران اندیشه  با بیان اینکه برای حضور در مسابقات 1200  تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت  24 تیم  برای شرکت  در این دوره از مسابقات  برگزیده شدند، گفت: این تیم‌ها از استان‌های اصفهان، فارس، البرز، آذربایجان غربی، تهران، قم، هرمزگان، همدان، کردستان، خوزستان هستند. 
ولیئی  با اشاره به اینکه مسابقات از دوره ششم به صورت ملی برگزار شد، تصریح کرد: مرحله نخست مسابقه به صورت اینترنتی و منبع باز انجام می‌شود و در مرحله دوم شرکت‌کنندگان حضوری به سوالات عملی پاسخ می‌دهند. 
دبیر موسسه مردم نهاد کاشفان استعداد، پرورشگران اندیشه تاکید کرد:  این مسابقات توسط موسسه مردم نهاد کاشفان استعداد، پرورشگران اندیشه  و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، آموزش و پرورش فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه شیراز، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی شیراز، دانشگاه آزاد شیراز و  و شورای جوانان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز