معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز:

«یک هفته راه رفتن در بهشت» به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعزام شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۳:۳۶
کد خبر: ۸۱۶۳۷۴
«یک هفته راه رفتن در بهشت» به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعزام شد
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اعزام نمایش موفق «یک هفته راه رفتن در بهشت» به جشنواره بین‌الملل تئاتر فجر در تهران، گفت: حمایت از هنرهای نمایشی یکی از اولویت‌های مهم این سازمان است که با جدیت پیگیری می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، جمشید رضایی با اشاره به حمایت 70 میلیون ریالی این سازمان از گروه نمایشی برای حضور در معتبرترین رویداد تئاتر کشور، اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های بالای تولید نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» که با راهیابی به بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر مایه مباهات هنر شیراز است از اعزام این گروه به تهران توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز حمایت شد.
وی با تاکید بر اینکه از اجرا و تولید آثار فاخر تئاتر نیز حمایت جدی‌تری خواهد شد، خاطرنشان کرد: در فصل زمستان امسال از نمایش‌های «خاله جان عالیه» به کارگردانی استاد احمد سپاسدار با خرید 60 میلیون ریال بلیت حمایت شد و این بلیت‌ها در اختیاز شهروندان با نیازهای ویژه قرار گرفت.
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بیان کرد: به وجود آوردن گردهمایی‌های انسانی برای تقویت روابط اجتماعی و دمیدن روح فرهنگ در کالبد جامعه از اهداف اساسی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است که در این مسیر تئاتر می‌تواند نقش اساسی داشته باشد.
رضایی به ارتباط عمیق میان سازمان و هنرمندان اشاره و تاکید کرد: این هنرمندان در تمام ایام سال با اجرای نمایش‌های شهروندی در فرهنگسراها و سرای محلات شهر حضور جدی دارند که علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان و توسعه فرهنگ شهروندی، با سفارشِ اجرا از تولیدات نمایشی نیز حمایت می‌شود.
وی افزود: در فرآیندی نوین با ایجاد همبستگی بین بخشی در سازمان، تئاتر در تبلیغات محیطی شیراز نیز مورد توجه قرار گرفته و هنرمندان با تسهیلات ویژه‌ای توانسته‌اند از این خدمات بهره‌مند شوند.
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز عنوان کرد: هنرهای نمایشی در برنامه‌های نوروز 98 و هفته شیراز نقش مهمی خواهد داشت که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز