استاندار فارس:

اقتدار و پیشرفت کشور مرهون خون های پاک شهداست

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۷:۲۹
کد خبر: ۸۲۳۷۹۲
اقتدار و پیشرفت کشور مرهون خون های پاک شهداست
استاندار فارس در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا تصریح کرد: بی شک اقتدار ، امنیت ، پیشرفت و توسعه کنونی کشور ، مرهون خون های پاک و مقدس این عزیزان و ایثار و مقاومت خانواده های صبور آنان است .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، متن پیام دکتر عنایت اله رحیمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا به شرح زیر است:
تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه مستکبر سر خم نکنند . یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد .مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)
بیست و دوم اسفند ماه ، سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی می باشد و نامگذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا ، تداعی گر ارزش و قداست خون شهدای سرفراز و مقام والای شهیدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است و بی شک اقتدار ، امنیت ، پیشرفت و توسعه کنونی کشور ، مرهون خون های پاک و مقدس این عزیزان و ایثار و مقاومت خانواده های صبور آنان است .
نکوداشت شهدا و ایثارگران در حقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی ، از خودگذشتگی و رشادت انسان هایی است که عشق را در مکتب توحید آموختند و در راه رستگاری گام بر جاده امن الهی نهادند . ما به وجود چنین اسطوره هایی افتخار می کنیم و برخود می بالیم و آرمان های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم . به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ء ارزش های والا  و مقدسی که مورد تاًکید امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای معزز بوده و می باشد . امید که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد .
عنایت الله رحیمی
استاندار فارس
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز