قاچاقچیان با ۳۶۷ کیلو تریاک در فارس زمین گیر شدند

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۴:۰۷
کد خبر: ۸۲۶۶۵۴
قاچاقچیان با  ۳۶۷ کیلو  تریاک در فارس زمین گیر شدند
فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان داراب، 367 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی" اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند.
وی ادامه داد: در این خصوص ماموران به خیابان "استاد شهریار" شهرستان شیراز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، 2 دستگاه تیبا و پژو 405 حامل بار و یک دستگاه پژو پارس (اسکورت و راه پاکن محموله) متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در بازرسی از خودرو ها، میزان 236 کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص 4 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
سردار "گودرزی" با اشاره به انجام عملیاتی دیگر توسط ماموران در داراب، خاطر نشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از انجام کار های اطلاعاتی و گشت زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، 131 کیلوگرم تریاک کشف و راننده را دستگیر کنند، تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، همواره به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان فارس قرار دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز