مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

جوانان فارس در کمک رسانی به سیل زدگان خوش درخشیدند / کمک رسانی به سیل زدگان؛ محور همه برنامه های هفته جوان

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱:۴۰
کد خبر: ۸۳۲۷۱۱
جوانان فارس در کمک رسانی به سیل زدگان خوش درخشیدند / کمک رسانی به سیل زدگان؛ محور همه برنامه های هفته جوان
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان و سازمان های مردم نهاد در رسیدگی و کمک رسانی به سیل زدگان خوش درخشیدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، اعظم کریمی در نشستی با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس،  مدیر کل و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و دبیران سازمان های مردم نهاد فعال در سیل شیراز بیان کرد: در حادثه های اخیر سیل که در کشور اتفاق افتاد نقش بسیار موثر و چشمگیر جوانان و قابلیت های مدیریتی آنان به چشم آمد.
کریمی افزود: اگر همدلی و احساس مسئولیت در کارهای بزرگ جوانان نبود آن ها نمی توانستند زحمات خود را به ثمر بنشانند اما با این همدلی ها و مسئولیت پذیری ها و حرکت های بزرگ به خصوص در شیراز  جایگاه والای استان فارس و مردمان نوع دوست و جوانان توانمند را به خوبی انشان دادند.
وی اظهار کرد: وقتی اتفاقی نظیر سیل و زلزله و غیره به وقوع می پیوندد همه بخش ها پای کار می آیند و موجی از هیجان و همدلی به راه می افتد اما رفته رفته با فروکش کردن این موج گاهی اسیب دیدگان به مرور به فراموشی سپرده می شوند اما جنس کار جوانان به گونه ای است که در طول سال و مداوم امور را پیگیری می کنند و حرکت خود را به سرانجام می رسانند و به همین دلیل مطمئنا از این پس، بیش از گذشته به مناطقی مانند محله سعدی شیراز که بواسطه سیل بیشتر معرفی و دیده شدند و محرومیتهایشان به چشم آمد و به واسطه پیگیری و تلاش جوانان، رسیدگی خواهد شد.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان و سازمان های مردم نهاد در رسیدگی و کمک رسانی به سیل زدگان خوش درخشیدند، گفت: سمن ها در امر کمک رسانی به سیل زدگان شیراز امور مختلف را بررسی و آسیب شناسی کرده اند که جا دارد این مهم در همه عرصه ها صورت بپذیرد و به آن پرداخته شود.
کریمی افزود: نگاه جوانان به موضوعات مختلف نگاهی موشکافانه و متفاوت است و بهره مندی از ان در حوزه اجرا می تواند به پیشرفت و آبادانی کشور کمک کند.
وی به دستور وزیر ورزش و جوانان در خصوص اختصاص برنامه های هفته جوان به امر کمک رسانی به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: امسال محوریت همه برنامه های هفته جوان کمک رسانی به سیل زدگان است لذا باید پتانسیل ها و ظرفیت ها را بشناسیم و در ادامه برای کمک به سیل زدگان کمک موثر داشته باشیم.
وی در پایان از کمک موثر و ویژه سمن های جوانان فارس در موضوع سیل شیراز، کمک و اسکان به مسافران حادثه دیده و کمک رسانی به سیل زدگان منطقه سعدی قدردانی کرد.
پیش از سخنان دبیران و اعضای سمن های جوان استان فارس گزارش های خود را از کیفیت و کمیت کمک به سیل زدگان ارائه کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل حوزه جوانان به منظور دریافت اطلاعات و استعلام نیازها به استانهای سیل زده سفر می کنند تا بررسی دقیقی از شرایط موجود برای جمع آوری کمک ها و اعزام نیروهای تشکلهای جوانان داشته باشند. 
بر اساس این برنامه؛ اعظم کریمی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به استان فارس، امید محدث مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان به استان خوزستان، امیر حسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان به استان گلستان، سجاد سالک مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه جوانان و داود نوری مشاور برنامه ریزی توسعه اجتماعی به استانهای لرستان، کرمانشاه و ایلام سفر می کنند.
این مدیران کل ضمن هماهنگی با مدیران کل ورزش و جوانان و مجمع سمنهای جوانان این استان ها اقدامات و برنامه ریزی های لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های کمک به مردم سیل زده انجام می دهند. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز