مدیرکل طرح های ملی وفراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان:

سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس درکشور سرآمد هستند

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۶:۵۱
کد خبر: ۸۳۷۸۸۳
سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس درکشور سرآمد هستند
مدیرکل طرح های ملی وفراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس درکشور سرآمد هستند و در حادثه سیلاب شیراز این موضوع را به بهترین شکل اثبات کردند.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، امیر حسین آل اسحاق در همایش تجلیل ازجوانان نخبه کار آفرین و سازمان های مردم نهاد فعال در سیلاب شیراز اظهارداشت: هر زمان برنامه ای در سطح کشور اتفاق افتاده است سازمان های مردم نهاد فارس در صف اول فعالیت و خدمات رسانی قرار دارند.
وی ادامه داد:  عملکرد سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس در سیلاب شیراز به گونه ای بود که کردید که پرچم همه جوانان کشور بالا رفت.
مدیرکل طرح های ملی وفراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:  شما جوانان در سیلاب شیراز به گونه ای عمل کردید که همه مسئولین کشور  خیالشان راحت است که  اگر اتفاقی در کشور بیفتد  شما دراستان فارس توانایی  مدیریت  اتفاق را دارید وبه همین دلیل با خاطری آسوده به سایر نقاط کشور می رسند.
آل اسحاق ضمن تقدیر از فعالیت های سازمان های مردم نهاد جوان  تصریح کرد: شما نشان دادید هروقت کشور دچار بحران شود این جوانان هستند که پای کارمی آیند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: حتما مطالبی که از طرف مدیرکل ورزش و جوانان فارس و نمایندگان سازمان های مردم نهادجوان اعلام شد پیگیری می کنم تا جوانان درفارس با دلگرمی بیشتر و فراغ بال بتواند فعالیت های خود را انجام دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز