کارگاه تولید و بسته بندی زغال صنعتی به دام آتش افتاد

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۷:۱۴
کد خبر: ۸۵۶۱۳۴
کارگاه تولید و بسته بندی زغال صنعتی به دام آتش افتاد
آتش سوزی کارگاه تولید و نگهداری زغال در روستای ماه فیروزان با تلاش نفسگیر و سرعت عمل آتش نشانان مهار شد .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، در پی تماس تلفنی کارگران یک انبار با سامانه 125، وقوع آتش سوزی گسترده در انبار تولید و بسته بندی زغال صنعتی اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 7 را به همراه تانکرآب و نیز خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در روستای ماه فیروزان روانه کرد .
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی در این خصوص گفت: به محض رسیدن نیروهای عملیاتی به محل حادثه مشاهده گردیدیک کارگاه تولید و بسته بندی ذغال صنعتی که درآن مقدار زیادی کارتن و زغال صنعتی در آن نگهداری می شد ، بنا به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شده بود .
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از رسیدن در محل حادثه، طی بازدید و بررسی های اولیه اقدام به قطع برق و گاز کارگاه کرده و با استفاده از دستگاه تنفسی و چندین رشته لوله آبرسانی خود را به کانون آتش رساندند و با تلاش نفس گیر خود موفق به مهار شعله های سرکش آتش شدند و از سرایت اتش به قسمت های دیگر کارگاه جلوگیری کردند .
عدلو در پایان افزود: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود توانستند مانع از خسارات بیشتر به این کارگاه شده و پس از گذشت 2 ساعت تلاش مستمر، شعله های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کنند و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و خوشبختانه  این حادثه خسارت جانی در بر نداشت .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز