فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

توقیف پراید حامل ۱۴۶ کیلو حشیش در"کازرون"

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۳:۰۹
کد خبر: ۸۶۳۰۸۱
توقیف پراید حامل ۱۴۶ کیلو حشیش درکازرون
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک سواری پراید و کشف 146 کیلو حشیش در شهرستان "کازرون" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "رهام بخش حبیبی" اظهارداشت: مأموران انتظامی شهرستان "کازرون" با اقدامات فنی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر توسط یک سواری پراید را در محور "قائمیه-نورآباد" شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.
سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودرو؛ با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند، عنوان داشت: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، 146 کیلو حشیش کشف کنند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، از شهروندان خواست: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 به خدمت گزاران خود در انتظامی فارس اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز