آیت الله کلانتری :

وضعیت شیخ زکزاکی توسط دستگاه دیپلماسی ایران پیگیری شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۱:۵۸
کد خبر: ۸۶۶۹۷۵
وضعیت شیخ زکزاکی توسط دستگاه دیپلماسی ایران پیگیری شود
نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری طی نامه ای از وزیرامورخارجه کشور خواست تا پیگیروضعیت شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آیت الله علی اکبر کلانتری در نامه خود خطاب به دکتر ظریف وزیر امور خارجه آورده است : همانطور که مطلع هستید حدود چهار سال پیش، پلیس کشور نیجریه که دولت آن تحت سیطره وهابیت و قبیله ظالم آل سعود قرار دارد با حمله ددمنشانه به عزاداری شیعیان این کشور بیش از هزار تن را مظلومانه به شهادت رساند و پس از مجروح کردن رهبر شیعیان این کشور آقای شیخ ابراهیم زکزاکی، وی را بازداشت و زندانی نمود و تحت انواع شکنجه ها قرار داد.
آیت الله کلانتری در ادامه افزود: اکنون قرائن و شواهد حاکی است که وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی به دلیل وجود سرب بالا در خون و عدم مداوا و مشکلات پزشکی دیگر ناشی از شکنجه، در وضع اورژانسی و بسیار وخیم قرار دارد و این در حالی است که رسانه های مدعی حقوق بشر غرب در سکوت محض قرار دارند.
وی در انتها خطاب به ظریف تصریح کرده است: به عنوان مقام ارشد دیپلماسی کشور انتظار می رود قبل از واقعه ناگوار شهادت این روحانی مجاهد و مظلوم، از هر اقدام عاجل و بازدارنده ای که ممکن است فروگذار نفرمایید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز