دستگیری سارقین مسلح نافرجام طلافروشی

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۷:۵۵
کد خبر: ۸۹۷۶۱۳
دستگیری سارقین مسلح نافرجام طلافروشی
فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری 2 نفر از سارقین نافرجام طلا فروشی پس از 50 روز متواری شدن خبر داد.
به گزارش خبرگزری برنا ازفارس،سرهنگ "داود امجدی"اظهارداشت: در مرداد ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر تیراندازی به سمت یک مغازه طلافروشی و سرقت نافرجام در یکی از محلات این شهرستان به پلیس اعلام شد.
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سارقان مسلح با تیراندازی به سمت مغازه طلافروشی قصد سرقت داشته ‌اند که به دلایل نامعلومی نتوانسته‌اند نیت شوم خود را عملی کنند و با موتورسیکلت متواری شده‌اند.
سرهنگ "امجدی" با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهمین متواری در دستور کار ماموران قرار داشت، خاطر نشان کرد: پس از 50 روز کار فنی، اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند 2 نفر از سارقان مسلح را در استان کرمان و شهرستان اقلید شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند با اخذ نیابت قضائی در دو عملیات ضربتی، هر 2 نفر متهم را دستگیر کنند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل آنان،  یک قبضه اسلحه جنگی کلاش که در سرقت نافرجام استفاده شده است کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمین ضمن اقرار به تیراندازی و سرقت نافرجام، روانه زندان شدند، از واحدهای صنفی خواست تا با رعایت نکات ایمنی مانع از وقوع سرقت شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز