آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق و جشنواره روشنایی در شیراز

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۱:۱۱
کد خبر: ۸۹۹۳۷۰
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت برق به همراه جشنواره روشنایی، نورپردازی و چراغ های تزئینی با حضور جمعی از برترین تولیدکنندگان و فعالان این صنعت و مسئولان استانی عصر امروز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید کنندگان، صنعتگران و کمک به رونق تولیدات داخلی برگزار می گردد و مطمئناً فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران، علاقمندان و متخصصان این صنعت قرار بدهند و با در نظر گرفتن و سنجیدن روند تقاضای بازار، فعالیت ها و نوآوری های آینده خود را هدایت کنند.
 سید محمود موسوی از حضور ۱۶۷ غرفه که ۴۷ درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان می باشند در چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق شیراز خبر داد و گفت این نمایشگاه بعد از یک سال تعطیلی با ۲۵ درصد رشد و به همراه جشنواره روشنایی، نورپردازی و چراغ های تزیینی و لوستر برگزار می گردد.
 موسوی با اعلام اینکه این نمایشگاه در سه سالن سرو، بهار و نرگس به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع برپا گردیده افزود: مشارکت کنندگان با زمینه فعالیت تولید و تعمیر انواع تابلوهای برق فشار قوی، فشار ضعیف، برق صنعتی، پایه چراغهای خیابانی، سیم و کابل، تجهیزات برقی، سیستم های خورشیدی، صاعقه گیر، تجهیزات محافظتی، تابلوهای نوری، چراغ های روشنایی و تزئینی و لوستر به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.
مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی فارس همچنین اعلام کرد هفته آینده سوم تا ششم مهرماه نیز همزمان شاهد برپایی دو نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس خواهیم بود.
 تمامی علاقمندان، متخصصان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه و جشنواره تا روز جمعه مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز