برگزاری پرشور هفته دفاع مقدس در مساجد فارس

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۴:۵۳
کد خبر: ۹۰۱۳۴۴
برگزاری پرشور هفته دفاع مقدس در مساجد فارس
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس برنامه های کانون ها در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: این برنامه ها 31شهریور تا هفتم مهرماه برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، «حجت الاسلام حسین امیدی» ، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز (31شهریورماه) همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: طبق گزارش های رسیده برنامه های مختلفی از 31 شهریور الی هفتم مهر به همت اصحاب کانون ها در مساجد استان برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره ها و محافل انس با شهدا در صدر برنامه ها قرار دارد، افزود: با حضور ائمه جماعات، مدیران، هیئت امنا و اعضای برادر و خواهر کانون ها غبار روبی، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای سراسر استان برگزار می شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس در بیش از یکهزار و 200 کانون فرهنگی و هنری مساجد نیز ثواب تلاوت قرآن کریم در طرح «تلاوت نور» به روح مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم خواهد شد.
حجت الاسلام امیدی سخنرانی ائمه محترم جماعات مساجد در خصوص مقام و منزلت شهید با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های مهم کانون ها در هفته دفاع مقدس دانست و ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا به ویژه شهدای گمنام و مدافع حرم همراه با خاطره گویی و تجلیل از خانواده های معظم این شهدا نیز از برنامه های هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.
وی ضمن تشریح سایر برنامه ها، گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان، شب شعر دفاع مقدس، خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس، مسابقه نقاشی و خاطره نویسی، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس، تصاویر و آثار شهداء و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و اجرای مسابقات کتابخوانی با موضوع های مرتبط با دفاع مقدس از برنامه های ویژه این ایام است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس ضمن اشاره به برنامه های این ستاد در هفته دفاع مقدس، گفت: ارسال پیام های کوتاه حاوی سخنان امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و وصیتنامه شهدای استان فارس در طول هفته دفاع مقدس، انعکاس برنامه های کانون های مساجد استان در فضای مجازی، دیدار کارکنان با خانواده های شهدا و مراسم زیارت عاشورا در محل نمازخانه ستادهماهنگی کانونهای مساجد استان فارس همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز