معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس :

بزرگترین معروف در جامعه قانونمداری و قضاوت عادلانه است

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۵:۱۴
کد خبر: ۹۰۴۱۷۵
بزرگترین معروف در جامعه قانونمداری و قضاوت عادلانه است
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس گفت: بزرگترین معروف در جامعه قانونمداری و رعایت اخلاق و انصاف است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، آیین تودیع و معارفه فرماندار فسا با حضور دکتر سید احمد احمدی زاده؛ معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس،  رضایی؛ مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم شهرستان و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه فسا برگزار شد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس در ابتدای سخنان خود با اشاره به ماه محرم و ایام حزن و اندوه و شهادت امام حسین (ع) مصادف با هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت ها، دلاوری و از خود گذشتگی بزرگ مردان عرصه ایثار و شهادت و به خصوص شهدای گرانقدر و والای شهرستان فسا، تاکید کرد: اگر چه جسم خاکی  شهدا در خاک دفن شده است ولی روح بلند آنها شاهد اعمال و کردار ما بوده و هستند.
احمدی زاده یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) موضوع امر به معروف دانست و اضافه کرد: مولفه های امر به معروف تنها به موضوع مهم پوشش اسلامی و حجاب وعفاف محدود نمی شود بلکه در کنار آن رعایت انصاف و عدالت، قانونمداری، رعایت ادب واحترام اساسی ترین شاخصه های امر به معروف به شمار می روند.
وی گفت: دولت تدبیر و امید در شرایط سختی دولت را تحویل گرفت اما طی 55 ماه اولیه با اقدامات قوی و کارشناسی شده توانست در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، دیپلماسی ثبات مناسبی برقرار نماید اما در دیماه سال 96 و پس از اتفاقات حادث شده،  کشور گرفتار مشکلاتی شد که شرایط را سخت نمود.
احمدی زاده با یادآوری اینکه بیمه سلامت همگانی بعنوان بزرگترین پروژه اجتماعی بود که در دولت تدبیر و امید در ابتدای سال 93اجرایی شد، ادامه داد: در این طرح سلامت همگانی 10میلیون  جمعیت آماری که هیچ پوشش بیمه ای نداشتن رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس و رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه ستاد انتخابات استان و ستاد امنیت انتخابات به موقع تشکیل و ابتدا با اولویت اشنایی و اشرافیت دست اندرکاران اجرایی انتخابات با قانون و آیین نامه های انتخاباتی استان را به 5 منطقه تقسیم و تمامی بخشداران، کارشناسان سیاسی انتخابات، کارشناسان فناوری در سراسر استان آموزش های لازم را کسب کرده و برای سایرین نیز در دستور کار قرار دارد.
احمدی زاده بر رعایت بی طرفی، حق الناس بودن آرای مردم، قانونمداری و امنیت و سلامت انتخابات با مشارکت حدکثری تاکید کردند.
در پایان مهندس آرگیو به عنوان  فرماندارجدید معرفی و از خدمات سلیمان کرمی فرماندار سابق نیز تجلیل شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز