عملیات چهار ساعته ۱۲۵ برای مهار تانکر حامل گازوییل

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۳:۰۹
کد خبر: ۹۰۸۸۲۷
عملیات چهار ساعته ۱۲۵ برای مهار تانکر حامل گازوییل
با تلاش آتش نشانان، تانکر حامل گازوییل که در بلوار احمدبن موسی منحرف و واژگون شده بود، مهار و از بروز حادثه جلوگیری شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، با تماس رانندگان عبوری و اطلاع از واژگونی یک دستگاه تانکر حامل گازوییل با سامانه ی ۱۲۵  ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 18، 5،3 و 14 را به همراه تانکر آب و خودروی های فوماتیک و خاک پاش، ساعت 18:57 روز گذشته به محل حادثه اعزام کرد.
محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی در این باره گفت: یک دستگاه تریلر تانکر حامل گازوییل از مسیر اصلی منحرف شده و به صورت نیمه واژگون از حرکت باز ایستاده بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با توجه به موقعیت خطرناک جاده و نداشتن دید کافی برای رانندگان خودروهای عبوری بی درنگ اقدام به قرار دادن علائم هشدار دهنده ی ایمنی در جاده کردند.
مهندس قانع افزود : نیروهای عملیات با توجه به سرریز شدن گازوییل از خودرو به ، به سرعت ایمن سازی محل را با ایجاد حوضچه توسط خاک موجود در محل برای کنترل بیشتر انجام دادند و همزمان با سد کردن مسیر رفت آمد مانع تردد خودروهای عبوری گردیدند.
رئیس سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و قرار گرفتن جرثقیل در محل با همکاری عوامل مربوطه عملیات انتقال تریلی را انجام دادند و برای ایمنی بیشتر نیز چندین رشته لوله ی آبدهی را نیز آماده کردند.
قانع تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از 4 ساعت تلاش موفق شدند این خودروی سنگین را با بکارگیری دو جرثقیل به محل امن منتقل و پس از پاکسازی کامل به عملیات خود پایان دهند.
خوشبختانه  این حادثه مصدومی در بر نداشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز