استاندار فارس:

خدمت به دانش آموزان استثنایی اخلاقی و انسانی است

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۸:۲۴
کد خبر: ۹۱۷۹۸۵
خدمت به دانش آموزان استثنایی اخلاقی و انسانی است
استاندار فارس گفت:خدمت به دانش آموزان استثنایی اخلاقی و انسانی است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، دکتر عنایت الله رحیمی در یکصد وسی و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با  تاکید بر لزوم نظارت بر ایمنی و سلامت دانش آموزان گفت:  باید در کنترل و تامین تجهیزات گرمایش مدارس در فصل سرما دقت بیشتری انجام شود.
 وی موضوع پرداخت پاداش و مطالبات فرهنگیان را از محل  فروش املاک مازاد را از جمله فعالیت های مهم دانست و افزود: یادگیری و آموزش در محلات  از طریق متولیان امور شهری و با مشارکت دفاتر تسهیل گری دنبال خواهد شد. 
استاندار فارس تامین به موقع پوشاک و سرویس مدارس را از دیگر امور این مبحث دانست و افزود: خدمت به دانش آموزان استثنایی اخلاقی و انسانی  است  و این قشر جامعه باید مورد حمایت همگان باشند. 
نماینده عالی دولت گفت:  همه دستگاههای اجرایی در تامین نیازمندی های جامعه معلولین فعالیت داشته و در این راستا شهرداری های نیز حمایت حداکثری داشته باشند. 
استاندار فارس تامین مجموعه های ورزشی و مناسب سازی را از دیگر تکالیف قانونی دستگاه‌ها دانست و خاطر نشان کرد:  دولت برای ساخت و تجهیز مدارس استثنایی با مشارکت خیران فعالیت های خوبی انجام داده است و در این زمینه باید از امکانات استانی برای تغذیه رایگان مدارس محروم بهره گیری شود.
وی با اشاره به مشکلات فضای اموزشی منطقه فورگ داراب از اختصاص 50 درصد اعتبارات مورد نیاز ساخت مدارس توسط دولت با مشارکت بنیاد برکت خبر داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز