رئیس ستاد انتخابات فارس :

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۶:۴۹
کد خبر: ۹۶۵۴۴۲
آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم
رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: فرآیند های قبل از انتخابات به صورت مناسب انجام گرفته و اکنون در مرحله تبلیغات نامزدهای انتخابات قرار داریم که نیازمند پایبندی نامزدها به قانون است و مرحله اخذ رای نیز با قوت و پرشور برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سید احمد احمدی زاده در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از فعالیت های کمیته مختلف انتخابات گفت : با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و امنیت انتخابات خاطر نشان کرد : خوشبختانه فضای خوبی در انتخابات شکل گرفته و امیدواریم تا با مشارکت حداکثری شاهد انتخاباتی پرشور باشیم .
وی با تاکید برلزوم تجهیز و تامین نیازمندی های حوزه های انتخابیه گفت : آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات پرشور وجود دارد.
احمدی زاده گفت: اهمیت انتخابات بالا است و مشارکت مردم در انتخابات هرچقدر بیشتر و پر رنگ  باشد  موجب تقویت و ثبات اقتدار نظام و به نفع منافع ملی خواهد بود و همه باید در جهت  تحقق این مهم تلاش کنیم .
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان داشت: در تمامی جلسات بیشترین توصیه و تاکید برقانون و قانون مداری بوده  که بی طرفی در دل قانون معطوف و لحاظ شده است .
 وی به فرآیندهای انتخابات در قبل از برگزاری انتخابات تامقطع تبلیغات قانونی اشاره نمودو از نامزدها خواست قانون را ملاک عمل قرار داده و در همین رابطه در فرمانداری شیراز برای بررسی اقلام انتخاباتی و جمع آوری آن دسته که خلاف قانون می باشد کمیته ای شکل گرفته است  وهمچنین بر اساس آخرین بررسی های صورت گرفته تمامی حوزه های انتخابیه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و امن دارند .
احمدی زاده درخصوص انتخابات خبرگان رهبری هم بیان داشت: رقابت لازم با حضور دو شخصیت و نامزدهای انتخاباتی میان دوره ای خبرگان در فارس شکل گرفته است که حضور مردم و مشارکت آنها در انتخابات خبرگان هم بسیار مهم و مورد تاکید می باشد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز