شهروندان مراقب آگهی‌های جعلی "فروش داروی ضد کرونا" در فضای مجازی باشند

۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۶:۲۱
کد خبر: ۹۷۳۹۳۵
شهروندان مراقب آگهی‌های جعلی فروش داروی ضد کرونا در فضای مجازی باشند
رئیس پلیس فتا استان در خصوص سوء استفاده بعضی از کلاهبرداران و درج آگهی‌های جعلی پیرامون ویورس کرونا در فضای مجازی به شهروندان هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "حشمت سلیمانی" اظهار داشت: با توجه به شیوء بیماری کرونا در جامعه متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که بعضی از افراد سود جو و کلاهبردار با درج آگهی‌های دروغین با عناوین‌های مختلف در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی همچون: " فروش داروی ضد کرونا، فروش واکسن ضد کرونا، شربت‌های ضد کرونا و ... " قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند.
این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه تا کنون داروی این بیماری کشف نشده است، گفت: شهروندان عزیز برای تهیه هرگونه دارو و یا وسایل بهداشتی بهتر است از داروخانه‌ها و یا مراکز مورد تایید وزارت بهداشت اقدام نمایند.
سرهنگ سلیمانی گفت: شهروندان هرگز فریب اینگونه آگهی های جعلی را در فضای مجازی نخورند و اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق رسانه های معتبر پیگیری نمایند.
رئیس پلیس فتا فارس در پایان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهد هرگونه عمل مجرمانه در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  قسمت گزارش‌های مردمی به همکاران ما اطلاع رسانی نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز