پیام استاندار فارس خطاب به مردم استان

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۲:۵۲
کد خبر: ۹۷۹۶۷۴
پیام استاندار فارس خطاب به مردم استان
استاندار فارس خطاب به مردم استان فارس پیام صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،متن پیام دکتر عنایت اله رحیمی به شرح زیر است:
سلام به مردم عزیز فارس
امروز در شرایط سخت و سترگی قراری گرفته ایم که رهبر معظم انقلاب ، ریاست جمهوری ، هیأت دولت و تمامی دستگاههای اجرایی و نهادها و در یک کلام « حاکمیت» نهایت تلاش را دارند که از سلامت مردم عزیز کشور حفاظت کنند ، که عبور از این شرایط جز با همدلی و همراهی همه اقشار ملت و تلاش بیش از پیش همه مسئولان و دست اندرکاران ممکن نیست.
شیوع بیماری کرونا تهدیدهایی را ایجاد کرده است که تنها با اتکاء به عقلانیت ، منطق ، دانش ، دلسوزی و نگاه مسئولانه و انسانی به تمامی ابعاد آن باید با آن روبرو شد.
ما عید امسال و قبل از آن با ویروسی ناشناخته روبرو هستیم که لازمه مقابله با آن قطع زنجیره ارتباطات رو در روی افراد و رعایت بهداشت محیط و همراهی شما عزیزان می باشد.
میهمان نوازی اهالی شیراز و فارس شهره خاص و عام است اما امسال در این مهمان نوازی حساسیت و دقت به خرج دهیم و پذیرای این ویروس نباشیم. ما هم به عنوان خدمتگزار شما با بهره گیری از نظر متخصصان و توجه به نظریات مردم عزیز تصمیماتی اتخاذ نموده و در حال اجرا هستیم.
آنچه از شیراز و فارس در اذهان مانده است همراهی و همدلی در بحران های طبیعی و غیر طبیعی است و به عنوان یک برند در ذهن جامعه ایرانی و افکار ایرانیان نقش بسته است.
این پیگیری ها هرچند همراه با مشکلات مختلف برای شما عزیزان بوده است لیکن جامعه ما را در رویارویی با این ویروس ناشناخته یاری رسانده و به یاری خداوند با استمرار همراهی شما عزیزان بر این مشکل فائق خواهیم آمد و جامعه فارس را به عنوان جامعه تاب آور و الگو به کشور معرفی خواهد کرد.
 بدانیم تک تک ما با هر شغل و هر موقعیتی با در خانه ماندن و رعایت کردن میتوانیم در درجه اول به خود و خانواده هایمان و در مراتب بعد به کادر پزشکی و درمانی شهر و استان یاری رسانیم و در میانه این همه مسائل و مشکلات، حسن این روزهای در خانه ماندن تعاملات و ارتباط بیشتر با افراد خانواده است و اثرگذاری همگانی در کنترل این بیماری با مشارکت همگان امکان پذیر می باشد.
عنایت الله رحیمی
استاندار فارس
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز