قهرمان کشتی جهان:

دوست دارم در قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا سهیم باشم

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۹:۱۸
کد خبر: ۹۹۳۹۷۰
دوست دارم در قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا سهیم باشم
قهرمان کشتی جهان گفت: دوست دارم در قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا سهیم باشم قهرمان کشتی جهان با بیان اینکه در سال جدید مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی جهانی مجارستان را پیش رو دارد از خانه نشینی اش در ایام نوروز خبر داد و گفت: متأسفانه به خاطر ویروس کرونا که بحرانی است برای کشور، خانه نشینی را در ایام نوروز ترجیح میدم چراکه دوست دارم در قطع شدن زنجیره انتقال این ویروس سهیم باشم علاوه بر این از همه همشهریان وهم استانیان خواهشمندم که امسال در خانه و در خدمت خانواده هایشان باشند تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.
عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از لامرد؛ علاقه اش به کشتی را عامل ورودش به این رشته خواند و تصریح کرد: کشتی یک رشته ورزشی پهلوان پرور است و با مردانگی شروع میشود علاوه بر این کشور ما در این رشته پهلوانان زیادی را به جامعه کشتی معرفی کرده است از این رو دوست داشتم من نیز در این عرصه فعالیت کنم.
افتخاراتم را میدهم تا فقط شادی مردم کشورم را ببینم
این کشتی گیر لامردی با افتخار افزود: مدال ها و افتخار آفرینی هایم در برابر خوشحالی و خنده هم وطنان و همشهریانم تحفه ناقابلی است که حاضرم آن را تقدیم شان کنم؛ افتخاراتم را میدهم تا فقط شادی مردم کشورم را ببینم.
وی تقابل کردن با کشتی گیر رژیم صهیونستی اسراییل، وزن متعادل و کسب قهرمانی در فینال برای شاد کردن مردم را از سخت ترین لحظات حیات کشتی گیری اش قلم داد کرد و بیان داشت: همه مقام هایم برایم با ارزش هستند چراکه برای کسب هر کدامشان یک سال تمرین و زحمت کشیده ام؛ کشتی واقعاً رشته ورزشی بسیار سختی چه در انتخابی تیم ملی و چه در قهرمانی جهان است چراکه باید همه حریفان سرسخت داخلی و خارجی را شکست بدهیم.
برگ زرین دیگری به کارنامه کشتی ایران اضافه خواهد شد
قهرمان کشتی جهان نوید افزودن برگ زرینی دیگری بر کارنامه درخشان کشتی ایران داد و خاطرنشان کرد: من تا آنجا که بتونم کشتی خواهم گرفت چراکه کشتی گرفتن و شرکت در مسابقات  را دوست دارم و ان شاالله  امسال هم مثل هر سالیان گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جهانی مجارستان  شرکت خواهم کرد.
رستگار با بیان اینکه از مسئولین توقعی ندارم خواستار ایجاد شرایط مناسب در راستای اشتغال جوانان در زمینه های ورزشی و تأسیس امکان ورزشی به منظور بالا بردن روحیه نشاط و سرزندگی عموم مردم شد.
هیچ سرگرمی بهتر از ورزش نیست
فنی ترین کشتی گیر مسابقات جهانی کشتی با نیم نگاهی به اینکه هیچ سرگرمی بهتر از ورزش نیست آن را عامل درمان روح و جسم عنوان کرد و گفت: ورزش از یکسو روح و جسم سالم به بهبود و ارتقاء اعتماد به نفس کمک میکند و از سویی دیگر اعتماد به نفس باعث پیشرفت در زندگی خواهد شد و همه اینها در گرو ورزش کردن است.
وی راه اندازی خانه کشتی در بخش های شهرستان های لامرد و مُهر را از آرزوهای دیرینه اش تا به امروز برشمرد و تصریح کرد: واقعاً با وجود این همه استعداد در بخش ها حیف است که کشتی فقط در شهر لامرد فعالیت داشته باشد؛ امیدوارم مسئولان دو شهرستان لامرد و مُهر در رابطه با راه اندازی خانه کشتی همکاری کنند تا بتوانیم کشتی شهرستان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.
عبدالرضا رستگارِ 42 ساله متولد علامردودشت لامرد، کشتی گیر وزن 58 کیلوگرم کشورمان است که در کارنامه خود:
مدال طلای قهرمانی جهان صربستان در سال 2014
مدال طلای قهرمانی جهان آتن یونان درسال 2015
مدال طلای قهرمانی جهان  لهستان درسال 2016    مدال طلای بلغارستان در سال 2017
مدال طلای گرجستان 2019
مدال نقره ارتشهای جهان مولداوی 2003
مدال نقره جام بین المللی زیلکوفسکی لهستان
مدال برنز جام بین المللی مدوید روسیه
مدال برنز جام بین المللی رومانی
3 دوره به عنوان فنی ترین کشتی گیر در مسابقات جهانی را درا است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز