استرداد در شبکه سحر

حمید فرخ نژاد و بهنام تشکر در تلویزیون

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۰۲۹۴
حمید فرخ نژاد و بهنام تشکر در تلویزیون
فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ این فیلم یک درام تاریخی درباره وقایع جنگ جهانی دوم و مسائلی و مشکلاتی است که با ورود نیروهای متحدین و متفقین برای ایران به وجود آمد. ماجرای این فیلم به موضوع طلب یازده تن طلای ایران از روسیه (شوروی سابق) می پردازد که قرار بود توسط این کشور بابت غرامت و بدهی از جنگ جهانی دوم در سال 1332 به ایران داده شود.

فیلمبرداری این فیلم در چهار کشور ایران ، روسیه ، ارمنستان و لهستان انجام شد و بازیگران همچون حمید فرخ نژاد ، فرهاد قائمیان ، علیرام نورایی ، بهنام تشکر ، شیرین یزدان بخش ، صالح میرزاآقایی ، سیاوش چراغی پور از ایران همراه با آلیسا کاچر و الکساندر ناوانف نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «استرداد» که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برنده چهار سیمرغ بلورین در رشته های بهترین فیلم ، بهترین بازیگر نقش اول مرد ، بهترین جلوه های ویژه میدانی و بهترین تدوین شد توسط ارناد پانجیچ به زبان بوسنیایی زبانگردانی و ترجمه شده است و به صورت زیرنویس از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

فیلم سینمایی «استرداد» یکشنبه 21 اردیبهشت ساعت 23:00 به وقت تهران در مدت زمان 90 دقیقه بر روی کانال بالکان شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز