شرط بازگشت مخاطبان به این شبکه؛

پخش مسابقات فوتبال از شبکه سه سیما

۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۲۱۰۲
پخش مسابقات فوتبال از شبکه سه سیما
مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

آمار و ارقام نشان می‌دهد شبکه سه در تمامی ادوار پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیون بوده است و معمولا به واسطه جنس برنامه‌ها و ژانر تولیدات نمایشی بازخورد و رضایت حداکثری مخاطبان را جلب کرده است.

با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال در ایران و تمام نقاط دنیا، پخش مستقیم این مسابقات ناخودآگاه و  ناخواسته از کنداکتور شبکه سه خارج شد تا بخش اعظمی از مخاطبان این شبکه تلویزیونی که تنها به واسطه فوتبال پای رسانه می‌نشستند از حجم آمار عددی تماشاگران شبکه سه حذف شوند و جالب اینکه براساس تحقیق و بررسی این عدد بسیار بیشتر از آن چیزی بود که تصور می‌کردیم.

پخش سریال‌های طناز و مجموعه درام‌های هرشبی و البته توانمندی مدیران این شبکه در ساخت سریال‌های پرچالش و پرتنش در سال‌های مختلف کمک می‌کرد تا شبکه سه معمولا در رأس اخبار باشد و از سوی دیگر ساخت برنامه‌هایی مانند "برنده باش"، "عصر جدید" (که عید فطر به آنتن برمی‌گردد) و... از جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، یک برنامه‌‌ریزی پر و پیمان می‌ساخت که امروز همه چیز دست در دست همه داده است تا این شبکه تلویزیونی اقبال آن چنانی نداشته باشد به خصوص اینکه سریال " سرباز" بر خلاف نظر محترم بازیگرانش نتوانسته است در این مسیر راهگشا باشد.

خبرها حاکی از آن است که مسابقات فوتبال با رعایت پروتکل بهداشتی والبته بدون حضور تماشاگران قرار است آغاز شود و بی شک بازگشت فوتبال به آنتن شبکه سه خون جدیدی در رگ‌های این شبکه جوان خواهد بود و دوباره مخاطبان این شبکه را پای گیرنده خواهد کشاند.

با افتتاح شبکه ورزش منطقی بود که پخش مسابقات ورزشی از شبکه سه به شبکه ورزش کوچ کند اما مدیران این شبکه در ادوار مختلف بر پخش مسابقات فوتبال در شبکه متبوع‌شان اصرار ورزیدند تا امروز مشخص شود این تدبیر و تفکر با منطقی صحیح و فکورانه برای حفظ مخاطب اتخاذ شده و شبکه سه با پخش مسابقات فوتبال می‌تواند بهترین باقی بماند و در واقع همیشه هم نمی‌توان به تولیدات نمایشی و مسابقات جذاب امیدوار بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز