تداوم اعتراضات به مرگ جورج فلوید در برخی از شهرهای آمریکا

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۸۷۵۶
بازتاب اعتراضات به مرگ جورج فلوید در آمریکا به عنوان مهم ترین هشتگ فضای مجازی دنیای عرب در «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛در هشتگ گسترش اعتراضات به مرگ جورج فلوید در آمریکا در برنامه «هاشتاغ»، اشاره خواهد شد که اعتراضاتی در مینیاپولیس و شماری از شهرهای آمریکا از جمله واشنگتن، پایتخت آمریکا، نیویورک، لس آنجلس، دیترویت، آتلانتا، دالاس، سن خوزه و ... در روز جمعه انجام شده است. 

همچنین ذکر خواهد شد که علی رغم اعلام منع آمد و شد در شهر مینیاپولیس، هزاران نفر با حضور در خیابان های این شهر، این مقررات را نادیده گرفته و خشم خود را با آتش زدن پاسگاه اصلی پلیس و غارت برخی از فروشگاه ها نشان دادند.

همکاری اقتصادی ایران و ونزوئلا و نه به تحریم‌های آمریکا، هشتگ دیگری است که در این برنامه از «هاشتاغ» به آن پرداخته خواهد شد . 

آخرین داده های مراکز ردیابی تانکرها و نفتکش پتونیا، حامل سوخت ایران مبنی بر پهلو گرفتن آن در شامگاه جمعه در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا و تخلیه بار دو نفتکش ایرانی فور و  پتونیا نیز در این پالایشگاه، اطلاعاتی است که در خصوص این هشتگ به مخاطبان داده خواهد شد.

همچنین ذکر خواهد شد پهلو گرفتن نفتکش‌های ایران در بنادر و پالایشگاه‌های ونزوئلا در حالی ادامه دارد که پیش از این دولت آمریکا برای از بین بردن اتحاد جدید اقتصادی میان تهران و کاراکاس تهدید به اقدام برای ممانعت از رسیدن این نفتکش‌ها به سواحل ونزوئلا کرده بود.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری امشب 10 خرداد ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز