در شبکه پرس تی وی؛

نگاهی به مشاجره بر سر محدودیت های کرونا در اسرائیل

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۰۲۳۳
نگاهی به مشاجره بر سر محدودیت های کرونا در اسرائیل
برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی، مشاجره بر سر محدودیت های کرونا و اعتراض های صورت گرفته نسبت به محدودیت های تبعیض آمیز در اسرائیل را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به شیوع ویروس کرونا در رژیم صهیونیستی و آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این بیماری به واکاوی اقدامات رژیم صهیونیستی در عدم ارائه تجهیزات و داروهای موردنیاز برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در میان عرب های اسرائیل می پردازد.

در این برنامه همچنین ضمن نقد و بررسی تبعیض ها و نابرابری ها نسبت به اقلیت ها و گروه هایی همچون عرب ها در دسترسی به خدمات مرتبط با ویروس کرونا به نسبت دیگر یهودیان اسرائیل، مروری بر کمبود کیت های تست ویروس کرونا در میان جامعه عرب اسرائیل و درخواست قانون گذاران عرب برای ارائه این خدمات در مناطق عرب نشین خواهد داشت.

این برنامه در ادامه با اشاره به محدودیت ها و سختگیری ها در مناطق رژیم صهیونیستی و تشدید این مساله در مناطق عرب نشین، گسترش تبعیض و بی عدالتی  در سیستم درمانی و پزشکی رژیم صهیونیستی که در پی شیوع کرونا بر همگان ثابت شد را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

نگاهی به جایگاه عرب ها در صنعت دارویی و پزشکی رژیم صهیونیستی، بررسی سوابق عرب ستیزی سران رژیم صهیونیستی طی دهه های اخیر و مروری بر دیدگاه بنیامین نتانیاهو درخصوص عرب های ساکن اسرائیل و نمایندگان این گروه در کنست (پارلمان اسرائیل) از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه 14 خرداد ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00 ، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز