روایت «شیشه دارو» هیسپان تی وی؛

آیا ایالات متحده ، الگویی از دمکراسی و آزادی است؟

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۱۵۹۲
آیا ایالات متحده ، الگویی از دمکراسی و آزادی است؟
این قسمت از برنامه «شیشه دارو» (El Frasco) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی،به این موضوع می پردازدکه آیا امریکا مدل واقعی دموکراسی و آزادی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛«شیشه دارو» که با زبان طنز به مسائل جدی سیاسی و بین المللی می پردازد، در این برنامه به بررسی خشونت پلیس در امریکا که منجر به مرگ جورج فلوید و اعتراضات گسترده به این رفتارهای نژادپرستانه شد می پردازد . این در حالیست که امریکا همواره انگشت اتهام به سوی کشورهای دیگر از جمله ونزوئلا و کره شمالی برای نقض حقوق بشر نشانه گرفته است. در همین حال آمریکا  800نیروی دریایی را راهی کلمبیا نموده است.

حال ، آیا واشنگتن می تواند در مورد حقوق بشر در سایر کشورها مانند ایران ، کره شمالی یا ونزوئلا صحبت کند؟ تصاویری که این روزها دیده می شود ، با سرکوب وحشیانه پلیس ، حمله به زنان  و..... مبین خشونت نژادی است. از طرف دیگر ، تحلیلگران می گویند که حمل و نقل اخیر تانکرهای نفتی توسط ایران به ونزوئلا به معنای  «سیلی واقعی» برای امریکا است .اعتراضات اخیر نشان داد که آمریکا یک کشور امپریالیست نژادپرست است و قرن هاست که این  وحشی گری ها را انجام می دهد.

برنامه «شیشه دارو» به تهیه کنندگی خاویر سلیمان و با اجرای ماریانو سلمان یکشنبه ها 05:30 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 14 همان روز و دوشنبه ساعت 01:30 بامداد به روی آنتن کشورهای اسپانیایی زبان خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز