«انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر می پردازد؛

بازگرداندن اتباع ایرانی در بند آمریکا

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۱۶۰۳
پروسه بازگردان دانشمند ایرانی و دیگر تبعه ایرانی در بند آمریکا به کشور و نیز بیانیه وزارت خارجه در این رابطه، موضوع مورد بحث میزگرد سیاسی «انداز جهانی» کانال اردوی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بیانات سخنگوی وزارت خارجه کشور در رابطه با آزادی اتباع ایرانی از بند آمریکا و رهایی تبعه آمریکایی که بنا به رافت اسلامی و پس از جلب رضایت مادی و معنوی شکایات خصوصی آزاد شده است، با حضور عباس نقوی؛ کارشناس سیاسی منطقه و شکیل شمسی؛ کارشناس بین الملل به صورت اسکایپ، تشریح خواهد شد.

همچنین اظهارات دبیر شورای امنیت ملی نیز در این رابطه که تاکید کرده است هیچگونه مذاکره ای در مورد این آزادی ها بین مقامات آمریکایی و ایرانی انجام نشده است ، بررسی خواهد شد.

کارشناسان برنامه اذعان خواهند کرد که آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده  و اکنون که ترامپ پس از مسئله کرونا و رسوایی نژاد پرستی توسط دولت و پلیس آمریکا به یک شکست خورده تبدیل شده است، هرگز صلاحیت مذاکره ندارد. 

«انداز جهان» به تهیه کنندگی حسام الدین مهاجری و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت؛ امشب 17 خرداد ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز