از کانال کردی شبکه سحر؛

ارزیابی عملکرد یک ساله نیچیروان بارزانی

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۵۹۵۳
ارزیابی عملکرد یک ساله نیچیروان بارزانی
عملکرد نیچیروان بارزانی در جایگاه ریاست اقلیم کردستان و نقش وی در تنظیم روابط با بغداد در برنامه امشب «طنین» کانال کردی شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ابهامات اساسی در خصوص ریاست اقلیم کردستان، میزان قدرت و اختیارات نیچیروان بارزانی در جایگاه ریاست اقلیم کردستان و اختیارات و قدرت او در ساختار قدرت اقلیم با حضور کارشناسان سیاسی در برنامه «طنین» بررسی خواهد شد.

اختیارات کنونی بارزانی و مقایسه آن با اختیارات دوران ریاست مسعود بارزانی، بررسی اختیارات کنترل نیروهای پیشمرگه اقلیم از ماموریت ها و فعالیت ها گرفته تا عزل و نصب فرماندهان، نقش نیچروان بارزانی در تنظیم روابط بین احزاب سیاسی درون اقلیم کردستان از جمله مباحثی است که به آن پرداخته خواهد شد.

همچنین توزیع قدرت در خاندان بارزانی و حزب دمکرات بر وضعیت اقلیم کردستان و به نوعی مثلث قدرت بین مسعود بارزانی (رئیس حزب پارتی)، نیچیروان بارزانی (ریاست اقلیم) و مسرور بارزانی (نخست وزیر اقلیم)، ارزیابی خواهد شد.

«طنین» به تهیه کنندگی جواد رشیدی، دستیاری تهیه؛ علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای؛ عبدالله عابدی، امشب 26 خرداد ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز