ضبط «چهل تیکه» بدون تماشاگر ادامه دارد/ احتمال پخش در نیمه تابستان

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۸:۴۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۶۳۷۳
تهیه کننده برنامه «چهل تیکه» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه عنوان کرد: ضبط این برنامه چندی وقتی است که آغاز شده است و احتمالا نیمه تابستان در همان باکس قبلی یعنی ساعت ۱۱ شب روی آنتن شبکه نسیم می رویم البته روزهای پخش به دلیل آنکه کنداکتور قطعی نشده است، مشخص نیست.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا ،تهیه کننده برنامه «چهل تیکه»  درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه عنوان کرد: ضبط این برنامه چندی وقتی است که آغاز شده است و احتمالا نیمه تابستان در همان باکس قبلی یعنی ساعت ۱۱ شب روی آنتن شبکه نسیم می رویم البته روزهای پخش به دلیل آنکه کنداکتور قطعی نشده است، مشخص نیست.

 زمانی که برنامه تماشاچی ندارد طبیعی است که سخت تر است به ویژه در بخش پلاتوها. ما زمانی ضبط برنامه را آغاز کردیم که شرایط کشور به دلیل بحران کرونا هنوز مناسب و خوب نبود و چند برنامه را بدون حضور تماشاچی ضبط کرده بودیم دیگر نخواستیم از آن به بعد تغییر حاصل کرده و با تماشاچی ضبط کنیم شاید به دلیل آنکه فضای ما خیلی بزرگ نیست و امکان اینکه بخواهیم شرایط را مهیا کنیم خیلی نداشتیم. به همین دلیل ترجیح دادیم بدون تماشاگر ضبط کنیم.

 

 

صبا //

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز