روی آنتن شبکه پنج سیما؛

همرزمان شهید چمران در مهمانی «به خانه بر می گردیم»

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۶۹۷۸
همرزمان شهید چمران  در مهمانی «به خانه بر می گردیم»
میهمانی "به خانه بر می‌گردیم "روز جمعه 30 خرداد ماه میزبان عوامل تهیه مستند" خاطرات موتورسیکلت» خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مستندی درباره زندگی شهید چمران است که به روایت کار و خاطرات دکتر چمران می‌پردازند، در این بین آقایان حسن منوری‌شاه‌حسینی، اسماعیل منوری‌شاه‌حسینی دو تن از همرزمان شهید و  خانم نواب صفوی خبرنگار و عکاس آن دوران که به واسطه دوستی با همسر شهید چمران ناگفته هایی زیادی دارد، در کنار سامان مختاری پژوهشگر مستند خاطرات که طرح و تحقیق این مستند را برعهده داشت در برنامه حاضر می‌شوند.

 این مستند برنده تندیس نقره‌ای جایزه شهید آوینی از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت در سال 98 می‌باشد که قرار است اصل مستند روز یکشنبه اول تیرماه ساعت 15 از شبکه پنجم سیما پخش شود.

میهمانی "به خانه بر می‌گردیم "میهمانان دیگری هم در بخش‌های هنری و آشپزی و روانشناسی دارد، دکتر احمد حلت مانند هفته گذشته در برنامه حاضر و راهکارهای تلاش و پشتکار را مطرح می‌کند، در عین حال زهرا مطلبی در گوشه‌‌ای از استودیو هنرنمایی کرده و تصویری از شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران را نقاشی کرده و در کناری دیگر طیبه خدامی عروسک‌هایی را که بنابر فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی شده، آماده می‌کند.

شکوفه شیرالی در آشپزخانه استودیو غذایی از دیار زنجان را آماده کرده و باعث می‌شود از استانی که گنبد سلطانیه بزرگترین گنبد خشتی جهان را در خود جای داده است از دیدنی‌ها و غذاهایش بیشتر یاد کنیم.

هنرنمایی گروه سرود احسان و اجرای موسیقی زنده با سعید پورعلی صیادمنش بخش جذاب و مفرحی است که برای بینندگان به صورت جداگانه به اجرا می‌پردازند.

گفتنی است برنامه میهمانی به خانه بر می‌گردیم حوالی ساعت 10 صبح جمعه 30 خردادماه از شبکه پنج به صورت زنده با اجرای مسعود روشن‌پژوه و فریبا باقری در کنار اسماعیل یوسف‌پور به عنوان بازیگر پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز