نوید محمدزاده و بهرام افشاری روی صحنه تئاتر

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۱:۳۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۸۹۳۸
نوید محمدزاده و بهرام افشاری  روی صحنه تئاتر
همایون غنی‌زاده قصد دارد در جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر، نمایش «ددالوس و ایکاروس» را بار دیگر و این بار در تابستان سال ۹۹ روی صحنه ببرد.در اجرای جدید این اثر نمایشی قرار است نوید محمدزاده و بهرام افشاری به ایفای نقش بپردازند. .

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا ؛همایون غنی‌زاده قصد دارد در جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر، نمایش «ددالوس و ایکاروس» را بار دیگر و این بار در تابستان سال ۹۹ روی صحنه ببرد.در اجرای جدید این اثر نمایشی قرار است نوید محمدزاده و بهرام افشاری به ایفای نقش بپردازند. .

نمایش «ددالوس و ایکاروس» به کارگردانی همایون غنی‌زاده یکی از مطرح‌ترین اجراهای ۱۵ سال گذشته تئاتر ایران بوده که چندین بار بر صحنه تئاتر تهران اجرا شده و در فستیوال معتبر «باربیکن» لندن و همچنین کشور آلمان نیز روی صحنه رفته و مورد استقبال قرار گرفته است. .

محمدزاده و افشاری که فعالیت خود را از عرصه بازیگری حرفه‌ای تئاتر آغاز کرده‌اند، توانستند کارنامه موفقی را در تئاتر به خود اختصاص دهند. این ۲ بازیگر در بازیگری عرصه تصویر نیز به موفقیت‌های خود ادامه داده‌ و در دو فیلم «عصبانی نیستم!» و «لانتوری» در کنارهم حضور داشته‌اند.

 

مهر//

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز