با «آهنگ قرآنی» آموزش صحیح روخوانی را بیاموزید!

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۳۶۲۶
با «آهنگ قرآنی» آموزش صحیح روخوانی را بیاموزید!
برنامه «آهنگ قرآنی» نوجوانان را با آموزش صحیح روخوانی، روان خوانی و تجوید قرآن کریم آشنا می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، از آنجایی که  تنها معجزه ای است که در حال حاضر از پیامبران در اختیار بشر قرار دارد، وسیله هدایت انسان از ظلمت به سوی نور و ریسمان محکم فضیلت بزرگ و مرتبه ای بلند است. از این رو «آهنگ قرآنی» به منظور آشنا کردن نوجوانان با این گنجینه گرانبها، مباحث علوم قرآنی از جمله روش صیحیح قرائت قرآن، روان خوانی و تجوید را به بهترین شکل آموزش می دهد. 

این برنامه بخش های مختلفی دارد. کلاس درس با حضور دانش آموختگان و استاد تشکیل می شود و به وسیله پاورپوینت قرآن به سبک جدید آموزش داده می شود.

در ادامه تلاوت قاریان برجسته دنیا  متناسب با قواعد مباحث تدریس شده برای یادگیری بهتر و کپشن هایی از آیات و احادیثی از ائمه اطهار علیهم السلام در خصوص فوائد و فضائل خواندن قرآن، پخش خواهد شد.

تفسیر ساده و روان آیات قرآنی توسط روحانی در برنامه و نیز قرائت صفحاتی از آیات قرآن توسط دانش آموختگان حاضر برای شناسایی نقاط ضعف آنان از بخش های دیگر این برنامه است.

«آهنگ قرآنی» به تهیه کنندگی حسن سیف اللهی و اجرای حیدر نقوی، پنجشنبه ها ساعت 19:30 به مدت 30 دقیقه میهمان مخاطبان کردزبان شبکه جهانی سحر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز