نقدی بر اعتراضات ضد نژادپرستی در فلسطین

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۶۶۰۰
نقدی بر اعتراضات ضد نژادپرستی در فلسطین
برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع اعتراضات مردم فلسطین در پی شهادت جوان فلسطینی کم توان دهنی به دست نظامیان صهیونیستی و سر دادن شعار «زندگی فلسطینی ها مهم است» اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به حضور فلسطینی ها در خیابان ها در اعتراض به شهادت یک جوان کم توان ذهنی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی و همزمانی آن با اعتراضات ضد نژادپرستی در سراسر دنیا در پی قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی، خواسته های مردم معترض فلسطین در پی به شهادت رسیدن ایاد الحاق را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه ضمن مروری بر وضعیت حقوق بشر و نژادپرستی در فلسطین و نگرانی های زیادی که در این زمینه وجود دارد به واکاوی دلایل بی ارزش بودن جان فلسطینیان برای جهانیان می پردازد.

در این برنامه با نگاهی به جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر و تشدید خشونت های سربازان این رژیم، تصاویری از سربازان اسرائیلی که زانوی خود را روی گردن فلسطینی ها قرار داده اند و مقایسه آن با نحوه قتل جورج فلوید در آمریکا به نمایش درآمده و بررسی خواهد شد.

«پرونده های فلسطین» با اجرای وسام البحرانی جمعه 20 تیر ساعت 12:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:03، شنبه ساعت 13:00 و 20:00، یکشنبه ساعت 04:00 ، دوشنبه ساعت 11:00 و 17:00 و سه شنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز