ابراز احساسات مردم عراق نسبت به حشد الشعبی

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۷۷۷۷
ابراز احساسات مردم عراق نسبت به حشد الشعبی
قدردانی کاربران عراقی از تامین کنندگان امنیت با راه اندازی هشتگ تبریک عید قربان به نیروهای امنیتی و ارتش عراق و حشد الشعبی در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم، بررسی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، هشتگ تبریک متفاوت عید قربان به نیروهای تامین کننده امنیت از جمله ارتش عراق و حشد الشعبی و بازتاب آن در برنامه امشب «هاشتاغ» واکاوی خواهد شد.

در این خصوص اشاره خواهد شد که مردم عراق در شبکه های اجتماعی تاکید کردند که هیچ گاه فراموش نخواهند کرد که امنیت را مدیون نیروهای نظامی از جمله حشد الشعبی هستند و مسلماً در نبود آنان به سبب وجود تروریست های داعش در معرض قتل و آوارگی قرار می گرفتند.

 کاربران شبکه های اجتماعی، ضمن تبریک عید قربان به تامین کنندگان امنیت، نقش نیروهای نظامی را در خاموش کردن فتنه داعش بسیار حائز اهمیت عنوان کرده اند. 

ناکام ماندن پروژه های خارجی در تونس، هشتگ مهم دیگری است که در این برنامه به آن نیز پرداخته خواهد شد. 

در این رابطه بیان خواهد شد؛ هشتگ تونس در بسیاری از کشورهای عربی و در راس آن تونس، الجزائر و قطر پس از اعلام پارلمان تونس در دادن رای اعتماد مجدد به راشد الغنوشی رئیس پارلمان ، در توییتر ترند شد.

این برنامه تشریح می کند که چگونه  فعالان شبکه های اجتماعی از پیروزی دموکراسی و ناکام گذاردن توطئه های خارجی که تونس را هدف قرار داده، ابراز شادمانی کردند.

در آخر به توییت یکی از کاربران مجازی اشاره خواهد شد که گفته است؛ امروز شنیدن نام تونس ، دل آزادگان امت عربی و اسلامی را شاد می کند، تونس توانست همه طرح های ائتلاف امارات و عربستان را شکست دهد .

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 11مرداد ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز