عیدی غدیری برخط شو به برندگان شبکه پنج

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۸۷۵۵
عیدی  غدیری برخط شو به برندگان شبکه پنج
مسابقه تلویزیونی و زنده "بر خط شو" از عید قربان تا عید سعید غدیر خم به برندگان پویش"غدیری ام" هر شب به قید قرعه دو قطعه طلای منقش به نام مبارک امیرالمومنین علیه السلام هدیه می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛محسن سال افزون تهیه کننده مسابقه بر خط شو  گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و ترویج فرهنگ غنی غدیر، "مسابقه زنده برخط شو" با همکاری ستاد غدیر استان تهران، هر شب در بخشی از برنامه به صورت اختصاصی، سوالهای متفاوتی را با موضوع واقعه غدیر مطرح می کند و مخاطبان تا پایان برنامه فرصت دارند تا جواب صحیح را به برنامه ارسال کنند. 

وی افزود: "بر خط شو" هر شب به قید قرعه به دو نفر از برندگان سوال برنامه که در ابتدای مسابقه مطرح می شود، دو قطعه طلای منقش به نام مبارک امیرالمومنین (ع)  تقدیم می کند.

سال افزون تاکید کرد: این اقدام خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه شده است و این هدیه ویژه عید غدیر به مخاطبان بی شمار برنامه است که داوطلب شرکت در مسابقه بر خط شو هستند. 

،"مسابقه برخط شو" که هر هفته از شنبه تا چهار شنبه ساعت 21:30 با اجرای متفاوت مهسا ایرانیان روی آنتن می رود، کاری است از گروه تهران و شهروندی به تهیه کنندگی محسن سال افزون و پژمان رنجبر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز