نذر خون و اهدای پلاسمای در روزهای کرونایی

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۲۹۹۰
نذر خون و  اهدای پلاسمای  در روزهای کرونایی
برنامه "به خانه بر می گردیم" امروز ( چهارشنبه 24 مردادماه ) در بخش پزشکی به دو موضوع مهم نذر خون و اهدای پلاسمای خونی در روزهای شیوع بیماری کرونا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا مهدی‌زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران با حضور در استودیویی برنامه به خانه برمی گردیم درباره دو موضوع مهم با توجه به شرایط بیماری کرونا و کمبود منابع خونی کشور برای مخاطبان  صحبت خواهد کرد. 

 به گفته دکتر مهدی‌زاده موضوعاتی همچون اهدای پلاسمای خون و نذر خون در این شرایط اهمیت خاصی برای این سازمان و کادرهای درمانی پیدا کرده است.

همچنین دکتر راحله علیمرادزاده متخصص طب سالمندی موضوع این هفته خود را به چالش‌های مراقبتی سالمندان اختصاص داده؛ تا هم این قشر و فرزندانشان اطلاعات لازم را کسب کنند.

اما در میز هنری امروز فاطمه زارع آموزش دوخت کیسه نان را برای بینندگان در نظر گرفته تا در روزهای کرونایی و آلودگی‌های موجود و همینطور برای استفاده کمتر از پلاستیک و آلودگی‌های زیست‌محیطی یک آموزش کاربردی را یاد دهد. در آشپزخانه امروز معصومه عیوضی قرار است ماکارونی با روغن زیتون و تخم‌مرغ آموزش دهد.

بنابر گفته شورای سردبیری برنامه به خانه بر می‌گردیم بینندگان می‌توانند سوالات خود را پیرامون مباحث امروز در سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۱۳ مطرح و یا فضای مجازی برنامه bekhanebarmigardim@ مطرح و در میان بگذارند.

برنامه به خانه بر می‌گردیم امروز حوالی ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای محمد نظری و زینب پورابراهیم بر روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز