«هشتگ» های داغ زیر ذره بین العالم ؛

تشکیل کابینه در «هاشتاغ»

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۲۱۶۱
تشکیل کابینه در «هاشتاغ»
هشتگ انتخاب نخست وزیر جدید لبنان و بازتاب آن در شبکه های اجتماعی جهان عرب در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، انتخاب مصطفی ادیب به عنوان مامور تشکیل کابینه از سوی میشل عون؛ رئیس جمهوری لبنان و بازتاب در آن فضای مجازی دنیای عرب در برنامه امشب «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.

در این رابطه بیان خواهد شد در پایان رایزنی‌های پارلمانی، مصطفی ادیب با کسب 90 رای توانست مامور تشکیل کابینه شود و نواف سلام 16 رای و ریا الحسن و فضل شلق هر کدام یک رای کسب کردند.

همچنین ذکر خواهد شد که ماموریت ادیب تشکیل دولت «تکنوکرات سیاسی» با سه هدف غلبه بر مشکلات اقتصادی، تدوین قانون انتخابات جدید و نظارت بر انتخابات زودهنگام است.

توافق سازش امارات و رژیم صهیونیستی و بازتاب آن هشتگ پر بازدید دیگری است که در این برنامه بررسی خواهد شد. 

در این خصوص به بیانیه ای مشترک و سه جانبه درباره توافق حاصل شده میان ابوظبی و تل آویو  و آمریکا اشاره شده است که توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی را گامی شجاعانه و تفکری نوین برای حل مشکلات عنوان کره و آن را  فرصتی تاریخی برای ایجاد روابط طبیعی می داند. 

همچنین اشاره خواهد شد که در بیانیه سه جانبه ادعا شده است این توافق، طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از سرزمین های فلسطینیان را متوقف کرده حال آنکه مقامات رژیم صهیونیستی تاکید کرده اند که تنها طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری را تعلیق کرده اند.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، 11 شهریور ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز