"شکلات تلخ" و روابط دختران و پدران ایرانی/ چرا دختران در شرایط خاص شکننده تر هستند؟

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۳۳۸۹
شکلات تلخ و روابط دختران و پدران ایرانی/ چرا دختران در شرایط خاص شکننده تر هستند؟
برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روزها شنبه و سه شنبه حوالی ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه حوالی ساعت 00:30 از گروه اجتماعی شبکه 5 روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه شکلات تلخ با موضوع آسیب های اطراف خانواده ایرانی و با محوریت آسیب های زندگی دختران در ارتباط با اعضای خانواده بخصوص پدران در هفته جاری روی آنتن می رود.

تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی گفت: قرار است در برنامه این هفته با موضوع روابط اعضای خانواده در بحران ها پیش رو به سراغ داستان زندگی شخصیتی برویم که به دلیل اتفاق رخ داده از سوی پدرش از خانه خارج می شود و...

احمدی افزود: بعد از موضوعاتی چون کودکان کار و خیابان و اتفاقات رخ داده در زندگی آنها که به سرفصل هایی چون مسائل اقتصادی، اجتماعی، مهاجرت، اعتیاد والدین، طلاق والدین و غیره مرتبط می شد پرداختیم، حالا در برنامه پیش رو سرفصل اصلی برنامه به نکات موثر در آسیب های اعضای خانواده که می تواند ریشه در فاصله گرفتن اعضای خانواده بخصوص فرزندان از خانه باشد خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: ریشه های اعتیاد والدین و تاثیری که بر زندگی فرزندان دارد، مهارت آموزی فرزندان در شرایط خاص، کودکان فعال در فضای مجازی و غیره موضوعات برنامه های بعدی شکلات تلخ در آینده خواهد بود.

برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روزها شنبه و سه شنبه حوالی ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه حوالی ساعت 00:30 از گروه اجتماعی شبکه  5 با اجرای دکتر مهدی اسماعیل تبار روان شناس فرهنگی روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز