در گروه هنر و تجربه؛

کیارستمی و عصای گمشده بر پرده سینماها

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۸۰۹۲
کیارستمی و عصای گمشده بر پرده سینماها
فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی شاگرد عباس کیارستمی به زودی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی، از سه‌شنبه ۲۴ شهریور در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران خواهد شد.

این کارگردان سعی کرده است تا حضور کیارستمی در کلاس‌های درس فیلمسازی او در اسپانیا و کلمبیا را به تصویر بکشد و روایتی تازه از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینما به مخاطب بدهد. ثانی به مدت ۴ سال، در کارگاه‌های کیارستمی، نوع نگاه یک مولف، دیدگاه و جهان بینی او را به تصویر کشیده است.

محمودرضا ثانی پیش از ساخت فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده»، کتاب «عباس کیارستمی و درس‌هایی از سینما» را تالیف کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه و در ایران و آمریکا چاپ و توزیع شده است.

کارگردان فیلم «کیارستمی و عصای گمشده» از شاگردان کیارستمی بوده و در این فیلم سعی کرده است اثری مستقل بر اساس رویکرد و نگاه کیارستمی به زندگی بسازد. به دلیل حساسیت ثانی در چگونگی نمایش استقلال نگاه کیارستمی، تدوین این فیلم تجربی ۹۰ دقیقه‌ای، سه سال طول کشیده و اکنون آماده اکران است.

آیین افتتاحیه فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده»، روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۸ در موزه سینمای ایران برپا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز