«نگین»ی از نخبگان ایرانی در رادیو ایران

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۵۷۵۴
«نگین»ی از نخبگان ایرانی در رادیو ایران
برنامه «نگین» برای نخبگان ایرانی در ساحت های مختلف از ۱۲ مهر از رادیو ایران پخش می شود.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «نگین» برای نخبگان ایرانی در ساحت های مختلف  از ۱۲ مهر ماه از رادیو ایران پخش می شود. «نگین» در راستای معرفی نام آوران ایران زمین به یادکرد معاصران می پردازد و استادان حوزه های علمی را معرفی می کند.

یدالله گودرزی مدیر فرهنگ و ادب رادیو ایران گفت: برای آنکه معرفی ها وجاهت علمی و استنادی داشته باشد، گروه برنامه ساز از مشاوره و راهنمایی بنیاد ملی نخبگان هم بهره می گیرد.

وی افزود: در این برنامه مروری به زندگی و فعالیت های کمتر شنیده شده بزرگانی چون مرحوم دکتر بدرالزمان قریب،دکتر محمد معین، دکتر غلامحسی  مصاحب، مصطفی چمران، دکتر روزبه زنجانی، دکتر مرتضی شیخ، دکتر منوچهر دوایی، جعفر ابراهیمی شاهد، پروفسور محمدتقی فاطمی، دکتر تقی رازی، دکتر علی زرگری، دکتر پرویز کردوانی، امیرحسین فردی و احمدرضا احدی خواهیم داشت.

مدیر فرهنگ و ادب رادیو ایران در پایان عنوان کرد: «نگین» ویژه برنامه، نام آوران ایران زمین است که در تهیه و ساخت این برنامه  از طرفیت های نمایشی، مصاحبه های کارشناسان و گزارش استفاده شده است.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی عبدالله علایی و گویندگی فاطمه آل عباس و حسن همایی از روز شنبه ۱۲ مهر ساعت ۱۹:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه