چهره ها و اتفاقات هنری در هفته ای که گذشت ؛

زلزله در تلویزیون/تولد بازیگر اصغر فرهادی/نقره داغ شدن مهران مدیری/سرقت از نویسنده طناز/رفاقت با شهاب حسینی هزینه دار شد/همه نگران استاد شجریان/ کرونایی هفته فقیه سلطانی

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۹۶۲۶
زلزله در تلویزیون/تولد بازیگر اصغر فرهادی/نقره داغ شدن مهران مدیری/سرقت از نویسنده طناز/رفاقت با شهاب حسینی هزینه دار شد/همه نگران استاد شجریان/ کرونایی هفته فقیه سلطانی
یادداشت - مجتبی احمدی-دبیر سرویس فرهنگ و هنر برنا؛ در هفته گذشته همه اخبار تحت الشعاع بازگشت مجدد محمدرضا شجریان به بیمارستان بود چرا که او در وضعیت نا مساعدی در آی سی یو بیمارستان جم بستری شد و علاقه مندان حوزه فرهنگ و هنر را نگران کرد.

سرقت هفته ؛ ماجرای دختر مهراب قاسمخانی 

هفته گذشته ویدیویی از حضور مهراب قاسمخانی و دخترش در دفتر سردار رحیمی منتشر شد که خبر از اتفاقی ناگوار برای او می داد ماجرای سرقت موبایل دختر مهراب قاسمخانی به سرعت رسانه ای شد و در فضای مجازی دست به دست شد.

نگرانی هفته؛ بازگشت محمدرضا شجریان به بیمارستان

یکی از اتفاقات پر سرو صدای هفته گذشته شایعاتی بود که درباره وضعیت محمدرضا شجریان در خبرگزاری ها دست به دست شد و رئیس بیمارستان جم و پزشک معالج مرد اول آواز ایران  را مجبور به ارائه توضیحات کرد. متاسفانه شایعه سازی برای خسرو آواز ایران، در چند خبرگزاری و سایت خبری بسیار ناراحت کننده بود و این مسئله با اعتراض بسیاری از خانواده هنر مواجه شد. اگرچه وضعیت جسمانی استاد تعریفی نداشت اما پزشکان ابراز امیدواری کردند که با تلاش شان این چهره ماندگار موسیقی ایرانی را به حالت استیبل در بیاورند. 

تصمیم عجیب هفته؛ عبدالعلی علی عسکری

عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما دراقدامی غیرمنتظره دست به تغییرات عظیمی در راس هرم مدیریت این سازمان یعنی حوزه معاونان خود زد.

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی حمید شاه‌آبادی را به معاونت سیمای رسانه ملی منصوب کرد.

دکتر علی عسکری همچنین از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه دکتر سید مرتضی میرباقری در چهار سال گذشته در معاونت سیمای رسانه ملی قدردانی کرد.

رئیس رسانه ملی در حکمی علی بخشی‌زاده را به سمت معاون صدای سازمان صداوسیما منصوب کرد.

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی غلامرضا نوری را به سمت معاون فضای مجازی رسانه ملی منصوب کرد.با حکم رئیس سازمان صداوسیما، دکتر حسین رضی به سمت مشاور رئیس رسانه ملی منصوب شد.

دکتر علی عسکری در این حکم از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه دکتر حسین رضی در سمت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت قدردانی کرد.

 

تولد هفته؛ بازیگر جدایی نادر از سیمین 

 

خیلی ها ساره بیات را با فیلم های اصغر فرهادی به خاطر دارند اگر چه او در سال های اخیر به واسطه بازی در سریال های نمایش خانگی هم بسیار پر طرفدار است و بازی در نقش (رستا) برای سریال دل به شدت در دیده شدن او میان مخاطبان عام نیز موثر بود. ساره بیات هفته گذشته کیک تولد فوت کرد و با تبریک های بسیاری از سوی همکاران و طرفدارانش مواجه شد.

البته در هفته گذشته شاهرخ استخری هم در کنار همسر و دخترانش کیک تولد فوت کرد

مظلوم هفته؛ مهران مدیری!

اگرچه سال ها با مهران مدیری خندیده ایم و اصولا او را به عنوان بازیگر و کارگردان طناز می شناسیم اما با این حال هفته گذشته گلایه های همکاران گذشته مهران مدیری اورا نقره داغ کرد داستان با سحر زکریا کلیک خورد اما با محمد شیری و سعید پیر دوست ادامه پیدا کرد که آن ها از عدم توجه مدیری در سال های اخیر به بازیگران سابقش ناراحت بودند و معتقد بودند چرا مهران مدیری بعد از همکاری در گذشته دیگر سراغی از آن ها نمی گیرد جالب اینکه مهران مدیری در مقابل این اعتراض و گلایه موضعی نگرفت و ترجیح داد سکوت کند.

رفیق هفته؛ شهاب حسینی

اگرچه شهاب حسینی این روزها در مقام تهیه کننده با کارگردانان کار اولی همکاری مفصل دارد و مدام شاهد این هستیم که نام او در شورای صدور پروانه به عنوان تهیه کننده شنیده می شود اما با این حال او در یک تصمیم متفاوت قرار است در مقام مجری یک برنامه برای شبکه نمایش خانگی با مخاطبانش رفاقتی جدید راه بیاندازد خیلی ها منتظرند ببینند هم رفیق شهاب حسینی می تواند اثری جذاب باشد یا این که او از این انتخاب متضرر خواهد شد.بدیهی است محبوبیت شهاب حسینی در موفقیت و دیده شدن هم رفیق موثر خواهد بود.

کرونایی هفته؛ فقیه سلطانی 

متاسفانه در هفته های اخیر اخبار ناگواری در خصوص افراد مختلف جامعه که درگیر ویروس کرونا شده اند به گوش می رسد و در این میان خانواده هنر نیز از دیگران مستثنی نیستند با خبر شدیم که فقیه سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و علی کاظمی بازیگر طناز تلویزیون نیز درگیر این ویروس منحوس شدند.

از اتفاقات دیگر هفته گذشته می توان به  صدر نشینی مهران مدیری در نظر سنجی خبرگزاری برنا اشاره کرد که از مخاطبان  این سوال پرسیده شده بود که جای خالی کدام سریال ساز طنز امروز خالی است؟  که در میان نام هایی چون رضا عطاران، سیروس مقدم، سروش صحت و مهران غفوریان نام  مهران مدیری در صدر حضور داشت و رضا عطاران در رده دوم این نظرسنجی تا روزهای پایانی هفته دیده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز