نفوذ به تحریف حقایق صهیونیست در «نوافذ»

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۱۷۰۱
نفوذ به تحریف حقایق صهیونیست در «نوافذ»
شگردهای سیاستمداران غربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ایجاد شکاف در ملت های عرب موضوع این برنامه از «نوافذ» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه از «نوافذ» از میهمانانی چون حجت الاسلام دکتر جمال الدین شیب؛ رئیس گروه اسلامی رسانه لبنان، دکتر مصطفی اللداوی؛ پژوهشگر سیاسی و دکتر مصطفی البرغوثی؛ دبیرکل طرح ملی فلسطین دعوت به عمل آمده است تا در خصوص موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تحریف واقعیت ها و نیز شگرد غرب برای استفاده از رجال دینی برای ترویج سیاست های آن بحث و گفت و گو شود.

میهمانان در خصوص خطرات تحریف حقایق دینی از طریق فشار بر برخی رجال دینی یا عدم آگاهی آنها که منجر به بعضی اجتهادات اشتباه می شود هشدار خواهند داد. 

کارشناسان همچنین عملکرد برخی علما را که در خصوص مسئله فلسطین فتواهای حکومتی و پادشاهی می دهند و  هیچ بویی از دین از آن استشمام نمی شود و با آن صلح و جنگ به راه می اندازند، نقد خواهند کرد. 

«نوافذ» تهیه شده در شبکه العالم در بیروت، با اجرای حنان ضیا، امشب 20مهر ماه، ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران از شبکه آنتن شبکه العالم پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز