آخرین برنامه عادل فردوسی‌پور هم حذف شد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۸:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۳۷۳۷
آخرین برنامه عادل فردوسی‌پور هم حذف شد؟
با شروع مسابقات فوتبال اروپا و عدم پخش برنامه «فوتبال 120» به نظر می‌رسد که این برنامه که به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور ساخته و پخش می‌شد نیز حذف شده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، روزنامه «هفت صبح» در مطلبی نوشت:

در چندسال اخیر علاقمندان فوتبال عادت کرده بودند که همزمان با آغاز لیگ های فوتبال در کشورهای اروپایی برنامه فوتبال 120 هم از شبکه ورزش پخش شود.عادل فردوسی پور این برنامه را تهیه می‌کند که اجرای آن برعهده حمید محمدی است. امسال اما با وجود شروع مسابقات اروپایی خبری از فوتبال120 نیست. این اتفاق در حالی رخ داده که فوتبال 120فصل پیش و در میانه تعطیلی مسابقات فوتبال روی آنتن بود و از قضا خوراک خوبی برای مخاطبان تهیه میکرد.

حالا مدت هاست که این برنامه روی آنتن شبکه ورزش نمی رود. پیگیری هفت صبح نشان میدهد سری جدید فوتبال 120 تا اطلاع ثانوی پخش نخواهد شد. این خبر را از طریق یکی از افراد مطلع جویا شدیم که می گوید امیدی به بازگشت فوتبال 120 نیست. به گفته او، حتی استارت اولیه این برنامه زده نشده و بعید است در ادامه هم تصمیمی جدی از سوی مسئولان شبکه ورزش برای پخش آن گرفته شود.

دلیل قطعی اینکه چرا امسال فوتبال 120 پخش نشده است را نمیدانیم. آیا خود عادل فردوسی پور حاضر به ادامه این برنامه نشده؛تلویزیون مخالف پخش آن بوده؟ بااین حال وقتی نشانه ها را کنار هم قرار میدهیم، گزاره دوم محتمل تر است. سال پیش در هفت صبح از یک شایعه جدی نوشتیم که فردوسی پور اجازه ادامه دادن فصل جدید فوتبال 120 رانخواهد داشت. این شایعه از درون سازمان صداوسیما به گوش رسید و حاال به نظر میرسد به واقعیت تبدیل شده است. از آنسو، با حذف فردوسی پور از 90 و نیز گزارشگری، همه تکیه او به برنامه فوتبال 120 بود.

این برنامه پنجشنبه شب‌ها از زاویه‌ای متفاوت فوتبال اروپا را بررسی می کرد و هواداران زیادی داشت. با اطلاع از این ماجرا می‌توان نتیجه گرفت که فردوسی پور به خواست خود برنامه را تعطیل نکرده.

شاید گفته شود او تمرکزش را بر برنامه اینترنتی 99 گذاشته بوده است. بااین حال وقتی بدانیم او سال‌ها 90 و فوتبال 120 را همزمان روی آنتن داشت و گزارشگر فعال تلویزیون هم بود، این گزاره منتفی است. به نظر می رسد عادل تا اطلاع ثانوی به عنوان استاد دانشگاه ادامه فعالیت دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز